فرماندار فومن گفت:مشکل خاصی با توجه به بارش برف در این شهرستان وجود ندارد و وضعیت عادی است.

به گزارش صبح فومن؛دکتر حسین اسماعیل‌پور، با اشاره به بارش برف در شهرستان فومن اظهار کرد: در مناطق جلگه‌ای ۲۵تا ۳۰سانت و مناطق کوهپایه‌ای فومن ۴۵تا ۵۰سانت برف باریده است.

وی با بیان اینکه در مناطق کوهستانی فومن بارش برف بیش از ۶۰سانت است، افزود: با توجه به بارش برف تمام راه‌های اصلی و روستایی شهرستان باز است و تردد در آن به طور کامل جریان دارد.

اسماعیل‌پور به آماده‌باش ستاد مدیریت بحران و دستگاه‌های خدماتی و اجرایی فومن اشاره و خاطرنشان کرد: در حال حاضر با توجه به بارش برف و برودت هوا مشکلی خاصی در این شهرستان وجود ندارد؛ دستگاه‌های خدماتی و اجرایی شهرستان برای مقابله با هر گونه مشکل در آماده‌باش کامل قرار دارند.

وی با بیان اینکه در شرایط فعلی هیچگونه گزارشی در خصوص قطعی گاز در فومن نداشته‌ایم، گفت:به صورت مقطعی چند مورد قطعی برق در شهرستان داشته‌ایم که خوشبختانه با تلاش‌های صورت گرفته برطرف شده است.

اسماعیل‌پور به قطع برق ناشی از شکسته شدن درختان اشاره و تصریح کرد:سنگینی برف موجب شکسته شدن سرشاخه‌های درختان و قطع برق می‌شود.همواره اکیپ‌های شرکت توزیع برق در حال آماده‌باش و رفع مشکلات ناشی از قطعی برق می‌باشند.

فرماندار فومن در پایان با تاکید بر اینکه مشکل خاصی با توجه به بارش برف در این شهرستان وجود ندارد و وضعیت عادی است، اظهار کرد:نانوایی‌های شهرستان فعال و پخت و عرضه نان به مردم در دو نوبت صبح و عصر در حال انجام است.ايسنا

این خبر را به اشتراک بگذارید :