حجة الاسلام تسخيري نماينده ولي فقيه سپاه قدس گيلان در مسجد جامع فومن؛ هر چه که می گذرد ما شاهد آن هستیم که در سراسر عالم اسلام فراگیر شود/عكس

به گزارش صبح فومن ؛مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان جنس انقلاب اسلامی را با دیگر انقلاب های عالم متفاوت دانست و افزود : این انقلاب از جنس انقلاب اعتقادی ٰ فکری ٰ عقیدتی پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم ) است که برای تشکیل حکومت اسلامی است .

image
حجة الاسلام تسخیری بیان داشت : اجرای احکام الهی نیاز به حکومت دارد، حاکم باید اجرای احکام الهی را بر عهده بگیرد و مردم را به آن سمت و سو هدایت کند

وی ادامه داد: پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم ) مامور به تشکیل حکومت شد و ان شاء الله تا روز قیامت ادامه پیدا می کند .
مسئول نمایندگی سپاه قدس گیلان در ادامه گفت : هر چه که می گذرد ما شاهد آن هستیم که در سراسر عالم اسلام فراگیر شود .

وی افزود : در بیانات امام خمینی (ره) ۳ هدف برای انقلاب اسلامی مطرح شد اول ساقط کردن رژیم طاعوت دوم تشکیل حکومت اسلامی و سوم تشکیل حکوت جهانی توسط جضرت مهدی (عج) .

image
حجه الاسلام تسخیری گفت : ابوذرها آمدند در رکاب امام خمینی (ره) برای تشکیل انقلاب اسلامی ، علمای بزرگ در زندان ساواک شکنجه ها را تحمل کردند وی آزادگان را نمونه ای معرفی کرد که ابوذر وار ایستادند تا به برکت این رشادت ها انقلاب اسلامی سربلند شد.

image
حجه الاسلام تسخیری در ادامه بیان داشت : بعضی ها امروز معرفی می کنند که این انقلاب با حرکت انقلاب شکل گرفته است ؛ مذاکره با آمریکا و برد برد را مطرح می کنند؛ امام خمینی (ره ) اگر با این رویکرد عمل می کرد ، انقلاب اسلامی شکل نمی گرفت بلکه با پیوند امام و امت این انقلاب شکل گرفت .

image
مسئول نمایندگی سپاه قدس گیلان در کلام امام (ره) را بیان داشت که فرموده بود : ما انقلابمان را به جهان صادر خواهیم کرد، جنگ ۸ ساله برای ما نعمت بود ؛ آنهایی که با هم جنگ سرد داشتند علیه جمهوری اسلامی متعهد شدند . امروز بیداری ملت ها از این انقلاب است وی ملت یمن را بعنوان نمونه معرفی کرد . روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه فومن

این خبر را به اشتراک بگذارید :