امام جمعه شهرستان فومن؛
تغییرات کابینه دولت خیلی خیلی دیر است

زلیخا صفری/به گزارش خبرنگار صبح فومن حجت السلام صفوی از برگزاری نمایش تعزیه در ساختمان جدید الاحداث مصلی به مدت ۱۰ روز عصرها که با همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و شهرداری و شورای شهر برگزار می شود خبر داد و گفت: تعزیه و اجرای نمایش تعزیه در واقع شبیه سازی کربلا و احیاء عاشورای حسینی است .
حجت السلام محمد حسن صفوی به سیاست های حضرت اقا در انتخابات که در ۱۸ بند و ماده مشخص شده خبر داد و گفت: این تبئین سیاستها عملکرد و نتیجه انتخابات را شفاف سازی و مشارکت همگانی و … بوده و انهایی که مسئولند دقت کنند. .
صفوی به تغییرات کابینه دولت که امروز شروع شد اشاره و افزود: این خیلی خیلی دیر است و کمتر از یکسال از دولت روحانی مانده و تعغییرات نمی تواند کار گشا باشد.
صفوی از تغییر در وزارت ورزش و جوانان و اموزش و پرورش و ارشاد خبر داد و تصریح کرد؛امروز بسیاری از مسائل جهانی به ورزش گره خورده و همچنین انقلاب ما انقلاب فرهنگی است و باید افراد فرهنگی باید افراد انقلابی و اسلامی در ارشاد نقش ایفا کنند.
وی افزود: اگر دروزارت فرهنگ و ارشاد مسائل دینی و انقلابی و فرهنگی رعایت نشود خطرات جبران ناپذیری را خواهیم داشت زیرا ارشاد باید دقت بیشتری در حفظ و احیاء انقلاب داشته باشد.
وی تاکید کرد؛ همه باید از سیاستهای کلی نظام دفاع کنند و با دولتهای جهان انهایی که سرپرستی سیاست کلی را دارند برای موفقیت دست و پنجه نرم کنند.
امام جمعه شهرستان فومن رزمایش هوایی را که از امروز اغاز شده در امنیت هوایی مهم خواند و گفت: به گفته فرمانده کل سپاه اگر دشمن در نقطه ای از هوا ی کشور ورود کند قتلگاهی خواهد شد ولی هرگز هواپیمایی که به هوای کشور ما ورود کند برگشتی نخواهد داشت.
صفوی در خطبه های امروز نماز جمعه شهرستان فومن از ملاقات ۱۰۰۰ نفر از نخبگان کشور با رهبر انقلاب خبر داد و اظهار داشت حضرت اقا در این دیدار تاکید کردند که مسئولان کشور از نخبگان دفاع و حمایت کنند تا این عزیزان بتوانند پرچم اسلامی را در جهان برافراشته و سازندگی کشور و چرخه اقتصادی را به حرکت در اورند.
امام جمعه فومن به مسائل کشور عراق اشاره و افزود: ازاد سازی موسل شاید طول بکشد چون پایگاههای داعش در موسل از خیلی وقت پیشها بوده و محکم ساخته شده است ولی اتحاد مردم کرد عراق و متحد شدن مسئولان با مردم به زودی شاهد ازاد سازی موسل خواهیم بود.
وی به اجلاس لوزان اشاره و گفت: این اجلاس نتیجه خوبی به همراه نداشت.
امام جمعه شهرستان فومن از مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان گیلان بابت برگزاری مسابقات قرآنی کشور در زیبا کنار گیلان تشکر و تاکید کرد : این منشاء خیر و برکات برای مردم گیلان است.
وی همچنین خطاب به افتخاری نماینده شهرستان گفت: شما فرزند شهید بزرگوار افتخاری هستید و مردم از شما انتظار بیشتری دارند پس مایه برکات در شهرستان باشید .
وی به مصلی شهرستان و کمک مردم و اصناف و بازاریان اشاره و گفت: در این شهرستان در برخی روستاها چون سه پیران مساجدی ساخته شده که مثل مسجد گوهر شاد است ولی مردم کل شهرستان دارند یک مصلی می سازند پس از کمک دریغ نورزید و به من کمک کنید.

این خبر را به اشتراک بگذارید :