نماینده فومن و شفت در جلسه شورای مدیریت برنامه ریزی گیلان؛خود اتکایی و خود باوری رکن اصلی توسعه پایدار است.

افتخاري٣

به گزارش صبح فومن، حجت الاسلام مهدی افتخاری، نماینده مردم فومن و شفت امروز(۲ مرداد) در شورای مدیریت برنامه ریزی گیلان اظهار کرد: خود اتکایی و خود باوری رکن اصلی توسعه پایدار است.

وی با بیان اینکه وضعیت کارخانجات  گیلان بدون داشتن نقشه راه و برنامه در حال رکود است گفت: برخی از واحدهای تولیدی استان بسته شده است که در این زمینه بایستی تدابیر نوین اندیشده شود.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شواری اسلامی تصریح کرد: مردم مشکلات فراوانی دارند که مسئولان امر با اجرای برنامه های اساسی در صدد رفع مشکلات برآیند.

وی اضافه کرد: ۳۹پروژه ملی و ۳۲پروژه استانی در گیلان در دست اجراست.

حجت الاسلام افتخاری اذعان کرد: سد لاسک یکی از سدهای مهم شفت و فومن است که با تخصیص اعتبار و توجه به ذخیره سازی آب  در این مسیر مشکل آب در شهرستان و حتی استان نخواهیم داشت.

جلالی، نماینده مردم شهرستان رودبار نیز در این جلسه اظهار کرد: شهرستان رودبار از لحاظ گاز رسانی عقب افتاده است.

وی با بیان اینکه راه روستایی در این شهرستان نیازمند آسفالت است گفت: نداشتن آب شرب در برخی از مکان های روستایی رودبار از دیگر مشکلات این شهرستان است.

جعفرزاده، نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی هم اظهار کرد: پروژه های نیمه تمامی در گیلان وجود دارد که نیازمند اعتبارات ویژه ای است.

وی با بیان اینکه ۹هزار و ۴۰۰میلیارد تومان اعتبار در دست وزراء است گفت: مدیران با بهره گیری از ظرفیت ها می توانند از اعتبارات نهایت بهره را درتوسعه استان بکار گیرند.

جعفرزاده خاطر نشان کرد: آزاد راه رشت با نبود اعتبار به بهره بهره برداری نخواهد رسید.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :