مدیرکل ورزش و جوانان گیلان گفت: ۳۸ پروژه نیمه تمام ورزشی گیلان در انتظار اعتبارات ویژه سفر دولت است.

صصص-300x225

زلیخاصفری/به گزارش صبح فومن؛مسعود رهنما در حاشیه بازدید از پروژه‌های ورزشی این شهرستان، درباره وضعیت پروژه‌های ورزشی گیلان، اظهار داشت: با توجه به سفر رئیس جمهور به گیلان در روزهای آینده انتظار نداریم برای اتمام پروژه‌های نیمه تمام اعتبارات در نظر گرفته شود با توجه به اینکه ۵۲ میلیارد تومان پروژه نیمه تمام ورزشی در گیلان وجود دارد.

وی افزود: امیدوارم سفر رئیس جمهور برای مردم گیلان پر از خیر و برکت باشد، بنده شرایط کشور را درک می‌کنم و انتظار دارم به میزان تقاضاهایی که وجود دارد در تمام زمینه‌ها در گیلان بر اساس کار کارشناسی و کمیت و کیفیت برای اتمام پروژه‌های نیمه تمام اقداماتی صورت گیرد.

article3

 

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با بیان اینکه در گیلان ۳۸ پروژه نیمه تمام ورزشی وجود دارد، گفت: از نگاه مدیریت ورزش استان پروژه‌ها فرقی نمی‌کند و همه را به یک چشم می‌بینم ولی براساس ضوابط و کار کارشناسی که اصلی‌ترین فاکتور پیشرفت فیزیکی است پنج پروژه ملی از محل اعتبارات سفر رئیس جمهور دیده می‌شود.

رهنما در پاسخ به این سئوال که برای شهرستان فومن از سفر رئیس جمهور چه مطالباتی دارید، تصریح کرد: از پنج پروژه اولویت‌دار در سفر رئیس جمهور برای آنها اعتبارات در نظر گرفته می‌شود که یکی سالن ورزشی خطیب گوراب از بخش مرکزی شهرستان فومن است.

وی با بیان اینکه ظرفیت این سالن ورزشی ۱۲۰۰ ورزشکار با جایگاه تماشاگر و چند منظوره است، خاطرنشان کرد: این پروژه با اعتبار بیش از دو میلیارد تومان اعتبار به پایان می‌رسد.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان درباره وضعیت استخر شهرستان فومن، اظهار داشت:استخر فومن و استخرهایی که نیاز به تعمیر و بازسازی دارند باید طوری مدیریت می‌شدند که نیاز به حمایت مالی دولتی پیدا نمی‌کردند و باید از محل درآمدها تکمیل می‌شدند.

 

رهنما با تاکید بر اینکه در مدیریت استخرها تجدید نظر می‌شود، گفت: استخرها و وضعیت آن حاصل عدم بهره‌برداری مناسب بوده و امیدوارم که این تعامل در آینده ایجاد شود.

وی با بیان اینکه استخرها فقط زیباسازی نشود بلکه برای بهره‌مندی مردم و استفاده‌های بهینه تعمیر و تجهیز شوند، افزود: پروژه سالن ورزشی ماکلوان که هفت سال پیش فنداسیون آن ریخته شده و در سال ۹۱ سوله انجام گرفت البته شاید کمبود اعتبارات و نداشتن اعتبار سبب کندی ساخت این مجموعه بود، برای تکمیل این پروژه تلاش بیشتری انجام می‌شود تا هر چه سریعتر آن را آماده کنیم.

کلیدواژه ها :

این خبر را به اشتراک بگذارید :