سردار نقدی: امروز قدرت سپاه، بی پایان است و هیج ابرقدرتی توان رویارویی با ایران اسلامی را ندارد

به گزارش صبح فومن؛رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: رهبر معظم انقلاب، اهداف و آرمان های نظام مقدس اسلامی ایران را با کمال عزت و اخلاق پیش می برند.

سردار سرتیپ محمدرضا نقدی روز پنجشنبه در آیین معارفه فرمانده سپاه قدس گیلان در رشت افزود: با پیشروی انقلاب اسلامی از ۲۲بهمن ۱۳۵۷، اقتدار آمریکا در حال سراشیبی و روند نزولی و سقوط را طی می کند ولی در مقابل، قدرت نظام جمهوری اسلامی و مولفه های انقلاب اسلامی رو به رشد است.

وی با بیان اینکه از سوی استکبار و آمریکا، هر روز توطئه های زیادی علیه ایران اسلامی در حال شکل گیری است، خاطرنشان کرد: امروز سپاهیان و تمامی بسیجیان گوش به فرمان ولی فقیه هستند و در هر جایی که انقلاب به وجود آنها نیاز داشته باشد، با تمام وجود از ارزش های انقلاب اسلامی دفاع خواهند کرد.

وی اضافه کرد: جبهه انقلاب اسلامی در عرصه جنگ تمام عیار با استکبار جهانی، قرار دارد و سنگرهای اسلام روز به روز در حال پیشروی و گسترش است.

سردار نقدی یادآور شد: در زمان دفاع مقدس نیز این ابر شیطان و کشورهای همپیمانش با حرکت های تروریستی و حمایت همه جانبه از عراق به صدام معدوم کمک کردند اما ملت ایران از همه این بحران ها به درستی عبور کرد.

وی یکی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی و راه امام خمینی (ره) را پیشروی انقلاب اسلامی در جهان دانست و افزود: اسلام و انقلاب اسلامی با سرعت در حال پیشروی است و دروازه های جهان روز به روز بر روی اسلام و انقلاب گشوده می شوند.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون در هر نقطه ای از جهان که انقلاب اسلامی وارد می شود؛ مردم آن کشورها به صهیونیسم و آمریکا تو دهنی می زنند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه مانند گذشته ملت ایران باید در صحنه های مختلف حضور داشته باشند تا خطایی صورت نگیرد، یادآور شد: ملت ایران اجازه خطا در این مبارزه سیاسی و اقتصادی را به کسی نمی دهند و همه باید گوش به فرمان رهبری و ولایت باشند و این چیزی است که دیپلمات های ما به آن توجه دارند.

وی در ادامه با اشاره به جنگ نرم دشمنان نظام اسلامی، فعالیت ۱۶۷کانال تلویزیونی به زبان و گویش ایرانی، ۷۰رادیو و هزاران شبکه اجتماعی علیه انقلاب اسلامی را مصداق جنگ فرهنگی استکبار با نظام جمهوری اسلامی دانست و گفت: در این جنگ فرهنگی ، دشمن می خواهد اعتقادات ، باورهای اخلاقی و دینی و تربیت اسلامی را از جوانان ما بگیرد اما ملت ایران اسلامی هوشیار است.

سردار نقدی در بخش دیگری از سخنان خود با یادآوری نقش مهم سپاه پاسداران در حفاظت از دستاوردهای انقلاب اسلامی گفت: سپاه، وظیفه مهم دفاع و حفاظت از دستاوردهای انقلاب اسلامی در مقابله با جنایتکاران جهانی را برعهده دارد و امروز پذیرش مسوولیت در این نهاد بسیار مهم و حساس است.

وی خاطرنشان کرد: امروز قدرت سپاه، بی پایان است و هیج ابرقدرتی توان رویارویی با ایران اسلامی را ندارد و پیروزی نهایی از آن ما خواهد بود.

سردار نقدی افزود: سپاه پاسداران وارث یک ارزش بی بدیل است و باید در جبهه ای که دشمن گشوده، مردم را سازماندهی کند و نیروهای مردمی بسیج در تمامی عرصه های سیاسی ، اقتصادی ، نظامی و امنیتی آماده باشد و به دولت در حل مشکلات بیکاری و اشتغال کمک کنند.

در مراسمی با حضور سردار محمدرضا نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفین، آیت الله قربانی نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت، محمدعلی نجفی استاندار گیلان و مدیران کل و فرماندهان نظامی و انتظامی گیلان ، سرتیپ دوم پاسدار محمد عبدالله پور به عنوان فرمانده جدید سپاه قدس گیلان معرفی و از سردار هامون محمدی فرمانده سابق این نیرو تقدیر شد.

سردار عبدالله پور پیش از این جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان بود.ایرنا

کلیدواژه ها : ,

این خبر را به اشتراک بگذارید :