یادداشتی از زلیخا صفری با عنوان ؛نام مهر را یدک می کشم،اما روی ستونهای بی مهری قرار گرفتم

صفری

مسکن مهر فقط در حد یک آرزوی کوچک است و هرگز پای شهروندان فومنی به این مجتمع باز نخواهد شد ،چرا که عوامل اجرایی ساخت مسکن مهر هر از گاهی با تغییر مهندسان و ناظران پروژه و این دست و آن دست کردن ،فقط به فکر جیب خودشان هستند.

از سال گذشته شاهد بودیم که ناظران اجرایی با مصاحبه های توخالی در برخی هفته نامه های محلی فقط خواستند خودی نشان داده و جایی در دل مسئولان عالیرتبه شهرستان باز کنند و جز این چیزی نبوده است.

مسکن مهر که سال گذشته قول تحویل ۱۰۰واحد آن تا خرداد ۹۴ توسط برخی در هفته نامه ۴دی به چاپ رسید و تا امروز که به خرداد ۹۵ نزدیک می شویم حتی یک واحد هم اماده نیست.

مسکن مهر فومن و پروژه پل ورودی این شهر باید در حد یک آرزو برای شهروندان فومنی باقی بماند و جز میراث ماندگار شهر شود تا شاید مدیران و مسئولان هرگز بدون در نظر گرفتن برخی جوانب به فکر کلنگ زنی نباشند.

امروز بهتر است به فکر آ ن باشند که چگونه می توانند قصه ای که بر دل برخی از عزیزان شهرمان از زمان ثبت نام در مسکن مهر توسط مدیران و عوامل اجرایی مانده پاک شود ، زیرا اگر این غصه و ناملایمات بگندد و به تومور تبدیل شود درمانش اعتبارات بیشتر از ساخت مسکن مهر نیاز دارد.

پس جلسات را فقط یک جلسه نبینید و وعده خالی ندهید که این گناه بزرگی محسوب می شود.

مسکن مهر فومن را بگذارید بماند با عکس یادگار از آن تا در آینده افرادی چون تاریخ نگار گرامی فومن آقای پندی آن را به عنوان عکس تاریخی قدیمی برای نسل آینده به اشتراک بگذارند.

image14-800x499

مسکن مهر زمانی خواهد توانست رو پای خود بایستد و مسکن مهر برای دور همی و مهربانی خانواده کنار هم ساخته شود تا در برخی عوامل اجرایی و مدیران تغییر و افرادی کار کشته و دلسوز جایگزین شود که فقط عکس یادگاری از جمع شدن خودشان را به نمایش نگذارند. البته قصد نداریم کسی را مورد تهمت و بی احترامی قرار دهیم شاید خودشان بدانند که چه ظلمی کردند.

مسکن مهر اگر هم ساخته شود باز مردم شهر را تهدید می کند چون برخی قوانین مهندسیه ساخت در آن رعایت نشده و ممکن است ……

با احترام

زلیخا صفری راسته کناری

این خبر را به اشتراک بگذارید :