فرماندار فومن از افتتاح ۱۲۶ طرح عمرانی این شهرستان در دهه فجر خبر داد.

به گزارش صبح فومن؛میرشمس مومنی‌زاده عصر امروز در جلسه ستاد دهه فجر این شهرستان با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران در تاریخ انقلاب‌های بزرگ جهان ثبت شده و غیرقابل انکار است، اظهار کرد: اساس نظام رساندن انقلاب امام خمینی (ره) به انقلاب حضرت مهدی موعود (عج) است.

فرماندار

وی به برنامه ستاد دهه فجر فومن اشاره کرد و گفت: در دهه فجر امسال برنامه‌های متنوع عمرانی، فرهنگی، ورزشی، هنری و … برای مردم فومن برگزار می‌شود و مدیران دستگاه‌ها و نهادهای این شهرستان باید برای هر چه باشکوه‌تر برگزاری جشن انقلاب تلاش کنند.

فرماندار فومن از افتتاح ۱۲۶ طرح عمرانی این شهرستان با اعتباری بالغ بر ۴۸ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان در دهه فجر خبر داد و افزود: این طرح‌ها در حوزه گاز روستایی، مخابرات، خانه بهداشت، سرمایه‌گذاری بخش‌خصوصی، مسکن مددجویان کمیته امداد، توسعه شبکه برق و … به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه در دهه فجر امسال طرح‌های قابل افتتاح نسبت به سال گذشته دو برابر افزایش دارد، تصریح کرد: اجرای برنامه جشن انقلاب، رژه موتور، یادواره ۴۰۰ شهید فومن، نورافشانی شهر، دیدار مردمی مدیران با مردم و راهپیمایی ۲۲ بهمن از مهم‌ترین برنامه‌های فرهنگی دهه فجر فومن است.

مومنی‌زاده ارائه خدمات مطلوب و رضایت مردم را هدف اصلی فعالیت مدیران شهری عنوان کرد و یادآور شد: حضور مدیران نهادهای شهر و روستاهای فومن در برنامه‌های دهه فجر باید به‌گونه‌ای باشد که در پاسخگویی به شهروندان خللی ایجاد نشود و اجرای برنامه‌ها و حضور خود را مدیریت کنند که خدمات‌رسانی به مردم با همت بیشتری صورت گیرد.

وی گازرسانی به روستاها را از پروژه‌های شاخص فومن عنوان کرد و متذکر شد: تا پایان سال جاری ۹۵ درصد روستاهای فومن از نعمت گاز طبیعی برخوردار می‌شوند.

این مسئول افتتاح طرح گازرسانی گیلان با حضور استاندار در مرکز فومن را جزو برنامه‌های شاخص ستاد مذکور عنوان کرد.فارس

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :