شهردار ماکلوان؛ باید به سمت و سوی شهر الکترونیک و زندگی مدرن شهری گام برداریم.

شهردار ماکلوان از پذیرش مقاله بررسی سامانه خدمات یکپارچه الکترونیکی شهری ماکلوان در دومین همایش اقتصاد شهر هوشمند خبر داد

به گزارش صبح فومن؛محمدعلی صادقی از پذیرش مقاله بررسی سامانه خدمات یکپارچه الکترونیکی شهری ماکلوان در دومین همایش اقتصاد شهرهوشمند با حضور کارشناسان خارجی خبرداد.

وی با اشاره به اینکه این مدیریت از طریق وب سایت، نرم افزار و مالتی مدیا نصب شونده بر روی دستگاه تلفن همراه شهروندان انجام می شود، اظهار کرد: خدمات شهری ماکلوان میتواند بر روی وب و اپلیکیشن موبایل شهروندان نصب شود تا به راحتی در دسترس شهروندان محترم قرار بگیرد.

شهردارماکلوان

شهردار ماکلوان با یادآوری اینکه اینترنت بر ابعاد مختلف توسعه شهری و انسانی نقش بسزایی را ایفامی کند،گفت: اینترنت و بهره گیری مناسب از آن،یقینا توسعه اقتصادی را در کمترین زمان کمترین هزینه به همراه خواهد داشت.

صادقی با بیان اینکه شهر ماکلوان دارای موقعیت مناسب اقتصادی در حوزه گردشگری می باشد،افزود: باید به سمت و سوی شهر الکترونیک و زندگی مدرن شهری گام برداریم.

وی با تصریح براینکه کنترل پنل این نرم افزار شامل مدیریت بانک اطلاعات شهری ماکلوان، مدیریت کاربران، مدیریت اخبار و رویدادهای شهری ماکلوان، مدیریت بایگانی، پرسش و پاسخ، دریافت مبلغ عوارض، آرشیو، پرداخت الکترونیکی قبوض، مدیریت پسماند شهری و… می باشد، متذکرشد: سرعت و سهولت در معرفی خدمات شهری از مزایای نرم افزار مدیریت الکترونیکی شهری ماکلوان است.
شهردار ماکلوان با تاکید بر اینکه این نرم افزار ارتباط مستقیم و نزدیکی را با کنار زدن فاصله ها ایجاد میکند، ادامه داد: استفاده از تکنولوژی و مدیریت الکترونیک از مراجعه های متعدد شهروندان جلوگیری می کند و باعث جلوگیری از اتلاف وقت و هزینه ها می شود.

این خبر را به اشتراک بگذارید :