فرماندار فومن از بهره برداری استخر شنای این شهرستان در آینده نزدیک خبرداد

فرماندار فومن گفت: استخر شنای فومن برای بهره‌برداری آماده شده و باید هر چه سریع‌تر در اختیار علاقه‌مندان این رشته قرار گیرد.

فرماندار فومن

میرشمس مومنی‌زاده پیش از ظهر امروز در جریان بازدید از وضعیت بازسازی استخر شنای این شهرستان در ورزشگاه انقلاب فومن اظهار کرد: این پروژه تنها استخر شنای شهرستان فومن است.

وی با بیان اینکه ورزش شنا جزو رشته‌های سفارش شده در اسلام است، افزود: این پروژه با تلاش دست‌اندرکاران به اتمام رسیده و آماده بهره‌برداری شده است.

فرماندار فومن با اشاره به اینکه برای ترویج رشته شنا باید از تمام ابزارها استفاده کرد، یادآور شد: احداث استخر شنا در هر شهری الزامی است.

وی اتمام پروژه استخر شنای فومن را در برطرف شدن مشکلات و دغدغه‌های ورزشکاران مهم دانست و تصریح کرد: استخر شنا باید هر چه سریع‌تر مورد استفاده علاقه‌مندان قرار گیرد.

مومنی‌زاده برنامه‌ریزی مناسب برای نگهداری استخر فومن را امری مهم و ضروری دانست و خواستار تعامل بیشتر همگان در این زمینه شد.

وی فومن را شهرستانی علاقه‌مند به ورزش دانست و خاطرنشان کرد: شهرستان فومن استعدادهای زیادی در حوزه ورزش دارد که حمایت از آنها می‌تواند موجب تحول شود.فارس

این خبر را به اشتراک بگذارید :