- پایگاه خبری صبح فومن - http://sobhefouman.ir -

فرماندار فومن از بهره برداری استخر شنای این شهرستان در آینده نزدیک خبرداد

فرماندار فومن از بهره برداری استخر شنای این شهرستان در آینده نزدیک خبرداد

فرماندار فومن گفت: استخر شنای فومن برای بهره‌برداری آماده شده و باید هر چه سریع‌تر در اختیار علاقه‌مندان این رشته قرار گیرد.

فرماندار فومن [1]

میرشمس مومنی‌زاده پیش از ظهر امروز در جریان بازدید از وضعیت بازسازی استخر شنای این شهرستان در ورزشگاه انقلاب فومن اظهار کرد: این پروژه تنها استخر شنای شهرستان فومن است.

وی با بیان اینکه ورزش شنا جزو رشته‌های سفارش شده در اسلام است، افزود: این پروژه با تلاش دست‌اندرکاران به اتمام رسیده و آماده بهره‌برداری شده است.

فرماندار فومن با اشاره به اینکه برای ترویج رشته شنا باید از تمام ابزارها استفاده کرد، یادآور شد: احداث استخر شنا در هر شهری الزامی است.

وی اتمام پروژه استخر شنای فومن را در برطرف شدن مشکلات و دغدغه‌های ورزشکاران مهم دانست و تصریح کرد: استخر شنا باید هر چه سریع‌تر مورد استفاده علاقه‌مندان قرار گیرد.

مومنی‌زاده برنامه‌ریزی مناسب برای نگهداری استخر فومن را امری مهم و ضروری دانست و خواستار تعامل بیشتر همگان در این زمینه شد.

وی فومن را شهرستانی علاقه‌مند به ورزش دانست و خاطرنشان کرد: شهرستان فومن استعدادهای زیادی در حوزه ورزش دارد که حمایت از آنها می‌تواند موجب تحول شود.فارس