فرماندار فومن؛اهداف مسکن در شهرستان دنبال می‌شود و مسئولان در این راستا تمام تلاش خود را باید به کار گیرند.

به گزارش صبح فومن؛میرشمس مومنی‌زاده، فرماندار فومن در جلسه شورای مسکن این شهرستان با بیان اینکه امور مسکن در شهرستان باید به سرعت پیش رود، اظهار کرد: جلسات شورای مسکن باید خروجی داشته باشد و موانع اجرایی برررسی و راهکار پیشنهاد گردد.

فرماندار

وی با بیان اینکه کارها باید به سرعت پیش رود و مسکن به مردم واگذار شود، افزود: اهداف مسکن در شهرستان فومن دنبال می‌شود و مسئولان در این راستا تمام تلاش خود را باید به کار گیرند.

فرماندار فومن با بیان اینکه در این راستا هرگونه پشتیبانی که از دست فرمانداری فومن بر آید کوتاهی نخواهد کرد، گفت: برای افرادی که در راستای تامین مسکن شهرستان تلاش می‌کنند مانعی پیش بیاید وظیفه مسئولان است که برای رفع آن مانع تلاش جدی کنند.

مومنی‌زاده با بیان اینکه پروژه‎های انبوه مسکن مهر، مسکن بسیجیان و … از چند جهت برای شهرستان مهم است، خاطرنشان کرد:  به طور جدی این پروژه‌ها دنبال می‌شود و کار و خدمت اساسی و زیربنایی در شهرستان انجام می‌گیرد.

وی با بیان اینکه پروژه ناتمامی که سال‌ها طول کشیده و هنوز به بهره برداری نرسیده است باید در اسرع وقت به بهره برداری برسد، تصریح کرد: پروژه مسکن یکی از پروژه‌هاییست که رونق اقتصادی وفرصت شغلی ایجاد می‌کند و کسب و کار را تقویت و درآمد را افزایش می‌دهد.

فرماندار فومن با بیان اینکه ما به دنبال معیشت اقتصادی و رونق زندگی مردم هستیم و این موضوع از سیاست‌های دولت است که باید دنبال شود، اظهار کرد: اگر قرار است این سیاست‌ها تحقق پیدا کند با حمایت از ساخت و ساز و بهره‌برداری از مسکن‌های در دست اجرا می‌باشد.

مومنی‌زاده با بیان اینکه جلب اعتماد مردم از اهمیت بالایی برخوردار است و وقتی پروژه مسکن مهر بیش از ۶ سال به طول بینجامد قطعا اعتماد مردم نسبت به ما سلب می‌شود، افزود: فاز نخست پروژه مسکن مهر فومن تا دهه فجر به بهره برداری برسد.

وی با بیان اینکه باید تلاش شود وعده‌ای که در هفته دولت محقق نشد در دهه فجر تحقق یابد، گفت: دو کار باید به موازات هم انجام شود و در مسکن مهر وقتی واحدهای متوازی غیرفعال وجود دارد باید تکلیف آن مشخص شود تا کسی بی‌جهت منتظر نماند.شبستان

این خبر را به اشتراک بگذارید :