معاون فرماندارفومن؛برای عمران و آبادانی روستاها علی الخصوص روستاهای مناطق محروم باید تلاش و همت بیشتری نمود

به گزارش صبح فومن؛در راستای ارائه ی خدمات حمایتی ، معیشتی و به منظور رفع محرومیت و فقر در خانواده های ساکن در مناطق محروم و انتخاب روستای موسی کوه آلیان در بخش سردارجنگل بعنوان پایلوت در شهرستان فومن ، دومین جلسه این کارگروهها با حضور معاون فرماندار ، بخشدار بخش سردارجنگل ، روسای ادارات و نهادها در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

عامر

مدیر کمیته امداد فومن در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از تعامل و پیگیری خوب فرماندار ، معاون فرماندار و بخشدار بخش سردارجنگل فومن و همکاری همه دستگاههای مربوطه بابت رفع محرومیت روستای موسی کوه آلیان ، گفت : هدف از برگزاری این جلسه ، فقرزدایی و بهره مندی از امکانات و خدمات معیشتی و فرهنگی برای ساکنان این منطقه می باشد.

غلامحسین دولتی در ادامه با اشاره به مشکلات و کاستی های این روستا ، به معرفی اعضای کارگروهها و کمیته های مربوطه پرداخت و عضویت هرکدام از دستگاهها را در کمیته های مربوطه اعلام کرد.

محمد جواد عامر معاون فرماندار فومن گفت : برای عمران و آبادانی روستاها علی الخصوص روستاهای مناطق محروم باید تلاش و همت بیشتری داشته و امیدوارم با همکاری و تعامل همه دستگاههای مربوطه گامهای مثبتی در این زمینه برداریم.

وی در ادامه افزود : هریک از دستگاههای عضو در کارگروهها باید از روستای فوق بازدید میدانی بعمل آورده و گزارشی از آن تهیه و در کارگروه مربوطه اعلام نماید و پس از بررسی و دسته بندی مشکلات و کاستی ها ، نتایج آن را به کمیته امداد کتباً اعلام تا به نحوه ی خدمات رسانی به سهولت انجام گیرد.

2015_12_08_12_15_01_98570

زیرک بخشدار بخش سردارجنگل شهرستان فومن نیز طی سخنانی ابراز داشت: باتوجه به اینکه روستای موسی کوه و لتین پرد آلیان در حاشیه دامنه کوه قرار گرفته ، جزء منابع طبیعی بوده و اجازه ی ساخت و ساز در این روستا داده نمی شود و به همین دلیل از بسیاری از امکانات اولیه محروم بوده و از عمده مشکلات آن می توان به نداشتن آب شرب و راه ارتباطی اشاره کرد.

در پایان هرکدام از اعضای جلسه نقطه نظرات خود را بیان نمودند و تصمیماتی نیز در جهت تسریع در فرایند کار در جهت رفع محرومیت روستای فوق به تصویب رسید.روابط عمومی کمیته امداد

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :