بازدید جانشین فرماندهی سپاه قدس گیلان از شرکت یکتای خزر در فومن/عکس


سردار کاظمی پور جانشین فرماندهی سپاه قدس گیلان به همراه هیئتی از واحدهای تولیدی شهرک صنعتی شفت و شرکت یکتای خزر فومن بازدید و در مراسم کلنگ زنی پایگاه بسیج کارگری شهید پاکزاد شرکت کرد.

6-5

به گزارش صبح فومن؛سردار مهدی کاظمی پور  جانشین فرماندهی سپاه قدس گیلان در جمع مدیران تولید و کارگران شهرک صنعتی شفت ضمن تبریک هفته بسیج با اشاره به خودکفایی در تولیدات نظامی گفت:امروز دشمن از تهدید نظامی علیه ما نتیجه نگرفته است و از انتقال فرهنگ ایثار و ترسیده و اسلام جدید ی با نام داعش و تکفیری ایجاد کرده است.

وی بر لزوم گوشزد کردن ضعفها و مشکلات به مسئولان تاکید کرد و گفت:مهمترین راهکار مبارزه با تحریم بحث اقتصاد مقاومتی است و رهبر فرزانه انقلاب به سپاه ماموریت داده اند تا با همکاری دولت گامهای مثبتی در این زمینه بردارند.

photo_2015-11-25_20-02-32

جانشین فرماندهی سپاه قدس گیلان به رتبه پنجم گیلان در تولید ماهیان گرم آبی اشاره کرد و افزود: یکی از وظایف سپاه در اقتصاد مقاومتی خود کفایی اقلام تولیدی نظیر چای ,برنج و ماهی است.

سردار کاظمی پور از دیگر وظایف سپاه را رفع موانع موجود در تولید دانست و گفت: در گیلان ۸۵۰ هزار بسیجی داریم که اگر فقط آنها از تولیدات کارخانه ها خرید کنند بدهی تولید کننده برطرف و کمک مالی بزرگ به انها می شود.

photo_2015-11-25_20-02-44

سردار کاظمی پور با اشاره به اینکه اگر دولت یارانه صنعت را پرداخت می کرد می داد در تولید به مشکل بر نمی خوردیم, تصریح کرد:با پرداخت یارانه به صنعتگران و هماهنگی بین دستگاهی مشکلات تولید را حل کرده و امید را زنده خواهیم کرد. شرکت تولیدی مواد غذایی کسری شمال و شرکت برلیان مهتاب بافت گیلان از جمله واحدهایی تولیدی بودند که سردار کاظمی پور در آنها حضور یافت.

photo_2015-11-25_20-03-00

همچنین جانشین فرماندهی سپاه قدس گیلان با حضور در شهرستان فومن از شرکت یکتای خزر بازدید کرد و در سالن کنفرانس سپاه فومن سخنرانی نمود.

روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه فومن  

این خبر را به اشتراک بگذارید :