مدیرعامل شرکت گاز گیلان؛شهرستان فومن از لحاظ تعریف پروژه‌های گازرسانی جزء شهرستان‌های نخست است

‌مدیرعامل شرکت گاز گیلان از بهره‌مندی ۷۷هزار خانوار گیلانی از نعمت گاز طی دو سال آینده خبر داد.

به گزارش صبح فومن؛ مهندس جمشید ظهیری ‌در آیین آغاز عملیات پروژه گازرسانی روستای گشت رودخان فومن که در مسجد پیرسرا گشت رودخان برگزار شد، با بیان اینکه دستور‌العمل اجرای گازرسانی به روستاهای بالای ۲۰خانوار در اوایل سال ۱۳۹۳ ابلاغ شد، اظهار کرد: خوشبختانه در دی ماه سال ۹۳ این برنامه گازرسانی در شورای اقتصاد به تصویب رسید و مقرر شد طی دو سال آینده، تعداد ۷۷هزار خانوار روستای استان گیلان از نعمت گاز بهره‌مند شوند.

وی با تاکید بر اینکه گازرسانی به روستاهای بالای ۲۰خانوار از پروژه‌های اساسی دولت و تدبیر است، افزود: از تعداد ۷۷هزار خانوار مذکور قریب ۲۰هزار خانوار در شهرستان فومن واقع شده است.

ظهیری با اشاره ‌به تخصیص اعتبار ۳۵ میلیارد تومانی برای پروژه گازرسانی شهرستان فومن خاطرنشان کرد: مشعل نماد گازرسانی روستاها‌ست، از ابتدای عملیات گازرسانی تا سال گذشته در ۱۲۶۰ روستا مشعل گاز روشن شده است و امیدواریم بتوانیم این مشعل را برای ۵۲۰ روستا دیگر طی دو سال آینده روشن کنیم.

وی به تلاش و پیگیری‌های نماینده مردم شهرستان‌های فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی در راستای تامین اعتبارات و اخذ مجوزها اشاره و تصریح کرد: با اجرای پروژه گشت رودخان با اعتباری بالغ بر سه میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومانی و لوله‌گذاری ۴۳ کیلومتری، ۸۰۰ خانوار از نعمت گاز برخوردار می‌شوند.

مدیرعامل شرکت گاز گیلان در پایان با بیان اینکه هزینه گازرسانی هر خانوار بیش از ۴ میلیارد خواهد بود، اظهار کرد: شهرستان فومن از لحاظ تعریف پروژه‌های گازرسانی جزء شهرستان‌های نخست است و همواره برای اجرای و اتمام پروژه گازرسانی هم افزایی و مشارکت همگان نیاز است.

این خبر را به اشتراک بگذارید :