شهردار ماکلوان خواستار شد رفع موانع ایجاد دیوار حفاظتی برای جلوگیری از سیلاب ماکلوان

شهردارماکلوان
شهردار ماکلوان ایجاد دیوار حفاظتی برای جلوگیری از سیلاب شهر ماکلوان را دارای موانع پیش رو دانست و خواستار حمایت فرماندار شهرستان فومن در اجرای سریع و برطرف شدن موانع این طرح شد.

 محمدعلی صادقی پیش از امروز در نشست با رئیس شورای اسلامی شهر ماکلوان با تبریک ماه رجب و ولادت حضرت علی (ع)، اظهار کرد: امام علی(ع) مرحم زخم دل یتیمان بود.

وی شجاعت، علم، ایمان، صداقت و… را از صفات ارزشمند و منحصر به‌فرد علی (ع) دانست و افزود: جدا ناپذیری از اسلام، وفاداری عمیق به پیامبر (ص)، عدالت و برخورد سخاوتمندانه حضرت علی (ع) با دشمنان شکست خورده، مهارت او در سخنوری و ادبیات، توسط شیعه مورد ستایش قرار گرفته‌ است.

شهردار ماکلوان امام اول شیعیان را پیشوایی دانا به تفسیر قرآن، فقه اسلامی و اندیشه دینی دانست و تصریح کرد: امام علی (ع) با این خصوصیات یک الگوی برتر برای شیعیان و مسلمانان جهان است.

وی در ادامه از افتتاح پروژه کتابخانه شهر ماکلوان خبر داد و گفت: این پروژه با همکاری مسئولان مربوطه به‌زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

صادقی ظرفیت‌های بالقوه شهر تازه تاسیس ماکلوان را بسیار زیاد دانست و یادآور شد: باید از ظرفیت‌های شهر ماکلوان برای توسعه بیشتر استفاده شود.

وی ایجاد دیوار حفاظتی برای جلوگیری از سیلاب شهر ماکلوان را دارای موانع پیش رو دانست و خواستار حمایت فرماندار شهرستان فومن در اجرای سریع و برطرف شدن موانع این طرح شد.

شهردار ماکلوان با تصریح بر اینکه این شهر آماده حمایت از سرمایه‌گذاران است، یادآور شد: شهر سرسبز و زیبای ماکلوان مانند مرواریدی در دامنه کوه‌های سردار جنگل قرار دارد و محل گذر و بدرقه میلیون‌ها گردشگر شهرک تاریخی ماسوله است.

رئیس شورای اسلامی شهر ماکلوان نیز با اشاره به مشکلات و موانع توسعه شهری ماکلوان اظهار کرد: ایجاد پارک جنگلی از برنامه‌های شهرداری و شورای اسلامی شهر ماکلوان است.
فرهاد نیک‌نهاد با بیان اینکه شهرداری و شورای اسلامی ماکلوان تمام تلاش خود را برای توسعه شهر ماکلوان می‌دهد، یادآور شد: دسترسی به مصالح برای شن‌ریزی کوچه‌های شهر، تقویت آب شرب ماکلوان، برق‌رسانی به منطقه گردشگری سیاه کوه و ایجاد منطقه گردشگری در این منطقه، از جمله برنامه‌های مهم ماکلوان است.

وی دیواره‌گذاری برای جلوگیری از سیلاب شهری، ایجاد راه ارتباطی اندره به منطقه دیزاب و تکمیل زیرساخت‌های روستایی و تسریع روند گازرسانی به شهر و نصب علمک گاز را از دیگر از برنامه‌های اجرایی شهر ماکلوان برشمرد.

کلیدواژه ها :

این خبر را به اشتراک بگذارید :