- پایگاه خبری صبح فومن - http://sobhefouman.ir -

شهردار ماکلوان خواستار شد رفع موانع ایجاد دیوار حفاظتی برای جلوگیری از سیلاب ماکلوان

شهردار ماکلوان خواستار شد رفع موانع ایجاد دیوار حفاظتی برای جلوگیری از سیلاب ماکلوان

شهردارماکلوان [1]
شهردار ماکلوان ایجاد دیوار حفاظتی برای جلوگیری از سیلاب شهر ماکلوان را دارای موانع پیش رو دانست و خواستار حمایت فرماندار شهرستان فومن در اجرای سریع و برطرف شدن موانع این طرح شد.

 محمدعلی صادقی پیش از امروز در نشست با رئیس شورای اسلامی شهر ماکلوان با تبریک ماه رجب و ولادت حضرت علی (ع)، اظهار کرد: امام علی(ع) مرحم زخم دل یتیمان بود.

وی شجاعت، علم، ایمان، صداقت و… را از صفات ارزشمند و منحصر به‌فرد علی (ع) دانست و افزود: جدا ناپذیری از اسلام، وفاداری عمیق به پیامبر (ص)، عدالت و برخورد سخاوتمندانه حضرت علی (ع) با دشمنان شکست خورده، مهارت او در سخنوری و ادبیات، توسط شیعه مورد ستایش قرار گرفته‌ است.

شهردار ماکلوان امام اول شیعیان را پیشوایی دانا به تفسیر قرآن، فقه اسلامی و اندیشه دینی دانست و تصریح کرد: امام علی (ع) با این خصوصیات یک الگوی برتر برای شیعیان و مسلمانان جهان است.

وی در ادامه از افتتاح پروژه کتابخانه شهر ماکلوان خبر داد و گفت: این پروژه با همکاری مسئولان مربوطه به‌زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

صادقی ظرفیت‌های بالقوه شهر تازه تاسیس ماکلوان را بسیار زیاد دانست و یادآور شد: باید از ظرفیت‌های شهر ماکلوان برای توسعه بیشتر استفاده شود.

وی ایجاد دیوار حفاظتی برای جلوگیری از سیلاب شهر ماکلوان را دارای موانع پیش رو دانست و خواستار حمایت فرماندار شهرستان فومن در اجرای سریع و برطرف شدن موانع این طرح شد.

شهردار ماکلوان با تصریح بر اینکه این شهر آماده حمایت از سرمایه‌گذاران است، یادآور شد: شهر سرسبز و زیبای ماکلوان مانند مرواریدی در دامنه کوه‌های سردار جنگل قرار دارد و محل گذر و بدرقه میلیون‌ها گردشگر شهرک تاریخی ماسوله است.

رئیس شورای اسلامی شهر ماکلوان نیز با اشاره به مشکلات و موانع توسعه شهری ماکلوان اظهار کرد: ایجاد پارک جنگلی از برنامه‌های شهرداری و شورای اسلامی شهر ماکلوان است.
فرهاد نیک‌نهاد با بیان اینکه شهرداری و شورای اسلامی ماکلوان تمام تلاش خود را برای توسعه شهر ماکلوان می‌دهد، یادآور شد: دسترسی به مصالح برای شن‌ریزی کوچه‌های شهر، تقویت آب شرب ماکلوان، برق‌رسانی به منطقه گردشگری سیاه کوه و ایجاد منطقه گردشگری در این منطقه، از جمله برنامه‌های مهم ماکلوان است.

وی دیواره‌گذاری برای جلوگیری از سیلاب شهری، ایجاد راه ارتباطی اندره به منطقه دیزاب و تکمیل زیرساخت‌های روستایی و تسریع روند گازرسانی به شهر و نصب علمک گاز را از دیگر از برنامه‌های اجرایی شهر ماکلوان برشمرد.