در آغاز رقابت های فوتسال لیگ برتر باشگاه های استان گیلان،شهرداری لوشان برابر فومن به برتری رسید

در این مسابقه که عصر یکشنبه برگزار شد ، تیم فوتسال شهرداری لوشان موفق شد با نتیجه سه بر صفر تیم فوتسال هیات فومن را شکست دهد تا این رقابت ها را با پیروزی آغاز کند .
در جریان این مسابقه که از هفته اول رقابت های فوتسال لیگ برتر گیلان برگزار شد ، تیم فوتسال شهرداری لوشان برتر از حریف خود ظاهر شد و با پیروزی در این دیدار ، جزء تیم های صدرنشین قرار گرفت .
همچنین در سایر دیدارهای برگزار شده از هفته اول رقابت های فوتسال لیگ برتر گیلان ، دیدار تیم های کیامیدان لاهیجان و دخانیات رشت با نتیجه مساوی دو بر دو به پایان رسید و تیم فوتسال قوی سپید بندرانزلی با نتیجه هفت بر شش مارلیک گنجه رودبار را مغلوب کرد .
در سایر دیدارهای برگزار شده این رقابت ها ، تیم فوتسال هیات لنگرود با نتیجه شش بر دو هیات فوتبال بندرانزلی را شکست داد و تیم فوتسال هیات رودبار با نتیجه شش بر چهار برابر تیم فوتبال چای رفاه آستانه اشرفیه به برتری رسید.
در جدول رده بندی این رقابت ها نیز ، تیم های فوتسال هیات لنگرود ، شهرداری لوشان ، هیات رودبار و قوی سپید بندرانزلی با کسب سه امتیاز در صدر جدول این مسابقات قرار دارند .
در رقابت های فوتسال قهرمانی لیگ برتر باشگاه های استان گیلان ، ۱۰ تیم حضور دارند که در یک گروه ، به صورت دوره ای و رفت و برگشت با هم به رقابت می پردازند.ايرنا

این خبر را به اشتراک بگذارید :