- پایگاه خبری صبح فومن - http://sobhefouman.ir -

در آغاز رقابت های فوتسال لیگ برتر باشگاه های استان گیلان،شهرداری لوشان برابر فومن به برتری رسید

در آغاز رقابت های فوتسال لیگ برتر باشگاه های استان گیلان،شهرداری لوشان برابر فومن به برتری رسید

در این مسابقه که عصر یکشنبه برگزار شد ، تیم فوتسال شهرداری لوشان موفق شد با نتیجه سه بر صفر تیم فوتسال هیات فومن را شکست دهد تا این رقابت ها را با پیروزی آغاز کند .
در جریان این مسابقه که از هفته اول رقابت های فوتسال لیگ برتر گیلان برگزار شد ، تیم فوتسال شهرداری لوشان برتر از حریف خود ظاهر شد و با پیروزی در این دیدار ، جزء تیم های صدرنشین قرار گرفت .
همچنین در سایر دیدارهای برگزار شده از هفته اول رقابت های فوتسال لیگ برتر گیلان ، دیدار تیم های کیامیدان لاهیجان و دخانیات رشت با نتیجه مساوی دو بر دو به پایان رسید و تیم فوتسال قوی سپید بندرانزلی با نتیجه هفت بر شش مارلیک گنجه رودبار را مغلوب کرد .
در سایر دیدارهای برگزار شده این رقابت ها ، تیم فوتسال هیات لنگرود با نتیجه شش بر دو هیات فوتبال بندرانزلی را شکست داد و تیم فوتسال هیات رودبار با نتیجه شش بر چهار برابر تیم فوتبال چای رفاه آستانه اشرفیه به برتری رسید.
در جدول رده بندی این رقابت ها نیز ، تیم های فوتسال هیات لنگرود ، شهرداری لوشان ، هیات رودبار و قوی سپید بندرانزلی با کسب سه امتیاز در صدر جدول این مسابقات قرار دارند .
در رقابت های فوتسال قهرمانی لیگ برتر باشگاه های استان گیلان ، ۱۰ تیم حضور دارند که در یک گروه ، به صورت دوره ای و رفت و برگشت با هم به رقابت می پردازند.ايرنا