معرفی نفرات برتر مسابقات کشتی قهرمانی بزرگسالان گیلان

رقابت های کشتی بزرگسالان انتخابی قهرمانی گیلان طی دو روز در سالن جهان پهلوان تختی تالش برگزار شد.

به گزارش صبح فومن؛در این رقابت ها که با حضور ۲۶۵کشتی گیر از ۱۶شهرستان استان برگزار شد؛ در وزن ۵۷ کیلو محسن ملکی از تالش مدال طلا ایمان وحدتی از شهید رجایی رشت مدال نقره یامین حسینی از شهید رجایی رشت مدال برنز مشترک و امیر حسین عباس زاده از هلال احمر رشت مدال برنز را به طور مشترک بدست آوردند.
همچنین در وزن ۶۱ کیلوگرم حسین شادمان از ملوان جوان رشت مدال طلا حمید طوفان از ملوان جوان رشت مدال نقره امیر ملایی از فومن مدال برنز مشترک و بابک شاهمیری از رودبار مدال برنز مشترک را از آن خود کردند.
بنا بر این گزارش، در وزن ۶۵ کیلوگرم میلاد رضایتی از تالش مدال طلا سید عباس حسینی از ملوان جوان رشت مدال نقره رضا قلی پور از ماسال مدال برنز مشترک مهرداد هدایتی از ماسال مدال برنز مشترک را کسب کردند.
همچنین در وزن ۷۰ کیلوگرم صادق پاریاب از شهید رجایی رشت مدال طلا امیر حسین بلبل پور از تالش مدال نقره امیر حسین حیدری از لنگرود مدال برنز مشترک و الیاس طریقی از شهید رجایی رشت مدال برنز مشترک را بدست آوردند.
در وزن ۷۴ کیلوگرم نیز عادل حق بین زا وحدت رشت مدال طلا سید علی موسوی از ملوان جوان رشت مدال نقره یوسف رمضانی از لنگرود مدال برنز مشترک ومازیار علی پور از لنگرود مدال برنز مشترک را از آن خود کردند.
بر اساس این گزارش؛ در وزن ۸۶ کیلوگرم بهنام حقیقی از وحدت رشت مدال طلا، هادی شیخ وردی پور از شهرداری استارا مدال نقره، مجید فلاح از دخانیات رشت مدال برنز مشترک و حسین خادم از رودبار مدال برنز مشترک را کسب کردند.
همچنین در وزن ۹۷ کیلوگرم محمد حسن رستمی از وحدت رشت مدال طلا، نوید وفاداری از حیدریان استارا مدال نقره، رضا حیدرزاده از گل گیر استارا مدال برنز مشترک مهران حسین جانی از حیدراباد استارا مدال برنز مشترک را بدست آوردند.
در وزن ۱۲۵ کیلوگرم نیز میلاد نویدی از رودبار مدال طلا، هومن محمدپور از صومعه سرا مدال نقره، داریوش رستمی از تالش مدال برنز مشترک و حسن نوروزی از فومن مدال برنز مشترک را کسب کردند.
گفتنی است؛ نفرات برتر این رقابت ها برای مسابقات قهرمانی کشور در آبان ماه سالجاری در شهر اسلام آباد کرمانشاه مشخص خواهند شد.

این خبر را به اشتراک بگذارید :