فرماندار فومن؛ سلحشوران نیروی انتظامی در دوران حماسه  دفاع مقدس  دوشادوش مردم سپاه و ارتش با دشمن بعثی جنگیدند 

مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان فومن بمناسبت هفته نیروی انتظامی با حضور میرشمس مومنی زاده فرماندار ، ناصر عاشوری نماینده ، حجت الاسلام والمسلمین صفوی امام جمعه و جمعی از مسئولین شهرستان در ستاد فرماندهی انتظامی فومن برگزار شد.

به گزارش صبح فومن؛فرماندار فومن در حاشیه این مراسم با تبریک هفته نیروی انتظامی گفت : نیروی انتظامی یکی از مهمترین ارگانها در کشور محسوب میشود که با برقراری نظم و امنیت و تامین آسایش عمومی و فردی  به رشد و تعالی جامعه در تمام ابعاد سیاسی , اجتماعی , اقتصادی ,  دینی و مذهبی کمک می کند .

مومنی زاده با اشاره به رشادتها و ایثارگریهای  سروقامتان و جان بر کفان  عرصه مقاومت , مجاهدت و ایثار در طول ۸ سال دفاع مقدس اشاره نمود و گفت :  سلحشوران نیروی انتظامی  در دوران حماسه  دفاع مقدس  دوشادوش مردم سپاه و ارتش با دشمن بعثی جنگیدند و بهترین و مخلصانه ترین نیروها را تقدیم این انقلاب نمودند .

وی در پایان ضمن قدردانی از فرماندهی انتظامی شهرستان و پرسنل زحمتکش نیروی انتظامی از آنان خواست  همچنان در جهت تامین نظم و امنیت تلاش نمایند.

در پایان این مراسم فرماندار فومن از نیروهای خدوم و زحمتکش انتظامی ، خانواده های معظم شهدا و ایثارگران  با اهدا لوح و هدایایی تقدیر کردند.روابط عمومی فرمانداری

کلیدواژه ها :

این خبر را به اشتراک بگذارید :