رئیس شورای شهر فومن گفت: باید نگاه ویژه‌ای به حقوق پرسنل شهرداری داشته باشیم و موانع را برطرف کنیم.

به گزارش صبح فومن؛مختار ابراهیمی در جلسه ۱۰۹ شورای شهر فومن با تبریک عید غدیر اظهار داشت: همان‌طور که شاهد هستیم بسیاری از هموطنان عزیز در منا جان خودشان را از دست دادند که این مصیبت را به مقام معظم رهبری و ملت قهرمان ایران تسلیت می‌گوییم.

رئیس شورای شهر فومن گفت: هیچ‌کدام از ما به تنهایی هیچ کاری نمی‌توانیم کنیم و مردم هم انتظار دارند که هم‌دلی و هم‌زبانی بین اعضای شورا صورت گیرد تا خروجی خوبی نداشته باشیم و بنده نیز دست نیاز خود را به سمت سایر اعضا دراز می‌کنم تا در مسئولیت جدید من را همراهی و کمک کنند.

وی گفت: از مجموعه شهرداری استدعا دارم به مقوله ارباب رجوع اهتمام ویژه شود و امیدواریم که این تکریم ارباب رجوع در تمام واحدها صورت گیرد و مدیریت شهری باید خود پیشتاز این مهم باشد.

رئیس شورای شهر فومن افزود: باید نگاه ویژه‌ای به حقوق پرسنل شهرداری داشته باشیم زیرا این عزیزان به امر مقام بالاتر کارها را انجام می دهند و باید موانع را برطرف کرد.

وی با اشاره به اینکه شهرداری نگاه ویژه‌ای به پاکسازی و نظافت شهر داشته باشد,گفت: پروژه‌های نیمه کاره‌ای را در شهر داریم که خیلی خوب است که عزیزان با ارائه گزارش و مشخص کردن بازه زمانی در صحن شورا حاضر و ارائه دهند.

ابراهیمی گفت: مدیریت و ساماندهی به ترمینال‌ها و پایانه‌ها و ایستگاه‌های تاکسی از دغدغه‌های است که باید انجام شود و پیشنهاداتی نیز در این زمینه وجود دارد که شهردار به‌صورت ویژه به این موضوع نگاه کند و با توجه به بازگشایی مدارس امری مهم تلقی می‌شود و از چراغ‌های راهنمای موجود در داخل شهر نیز با هماهنگی پلیس راهور استفاده شود.

رئیس شورا گفت: از آقای شهردار ضمن کمال احترام می‌خواهیم نظارت مستقیم بر پروژه‌ها و شهر را جزو برنامه‌های کاری خود قرار دهد تا خیلی از معضلاتی که امروز عنوان شد دیگر وجود نداشته باشد.

این خبر را به اشتراک بگذارید :