مسئول بنیاد غدیر گیلان؛دفاع مقدس افتخاری برای تشیع و نظام تابع ولی فقیه بوده و هست  ونتیجه مطلوب و درخشانی برای اسلام داشت/عکس

به مناسبت فرارسیدن عید سعید غدیر خم نشست بصیرتی با حضور جمعی از بسیجیان و مسئولین ادارات شهرستان  در حسینیه امام خمینی (ره) سپاه ناحیه فومن برگزار گردید .

3-1

به گزارش صبح فومن؛مسئول بنیاد بین المللی غدیر در استان گیلان گفت : هفته های دفاع مقدس داشته باشیم نمی توانیم آنچه در جبهه ها واقع شد را به مردم نشان دهیم .وی افزود: دفاع مقدس افتخاری برای تشیع و نظام تابع ولی فقیه بوده و هست  ونتیجه مطلوب و درخشانی برای اسلام داشت.

بابایی ادامه داد ؛ ما نبودیم ، الان مسلمان و شیعه هستیم ؛ خدا را شکر توفیق شیعه ولایی بودن را پیروی می کنیم.

3-4

مسئول بنیاد غدیر استان افزود : همه ما دربعد مسائل اخلاقی و مادی آسیب پذیریم وی رجبعلی خیاط  را  نمونه ای  که با خدا معامله کرد و از آسیب اخلاقی خود را محفوظ داشت و به کرامت رسید ؛ عنوان کرد و افزون بر آن کربلایی کاظم ساروغی پیش کسی کار می کرد که اهل خمس و زکات نبود؛ از اشتغال خود منصرف شد و به جمع آوری هیزم روی آورد ، کرامتی به او اعطا شد ، سواد نداشت ؛ حافظ قرآن شد ! معارف قرآن را می فهمید ؛ بابایی وی را نمونه ای از کسانی نام برد که خود را از آسیب مادی محفوظ می دارند .

3-3

آقای بابابی سپس افزود: ما ۱۰ بار در روز “ایاک نعبد” را می خوانیم و نشان می دهد که ما عبدیم و افتخار ما این است که ما وصل به خداییم و رسول خدا و همه ائمه ما بدیسان بودند وی آب دهان را وجودش را در دهان مبارک دانست و گفت: اگر همین آب دهان از دهان خارج شود برای فرد مشمئز کننده است .

ریس بنیاد غدیر استان در خصوص واقعه عدیر گفت :پیامبر بعد از اتمام حج و در منطقه جوفه ؛ محلی که هر گروهی به یک طرف می رفتند همه مسلمانان را جمع کرد و در جمع اختیاری بیش از یک ساعت خطبه ایراد کرد و حضرت علی (ع) را بعنوان امیرالمومنین معرفی نمود وی ابعاد غدیر را برای حاضران تشریح نمود .

3-8

در ابتدای این نشست فرمانده سپاه ناحیه فومن  گفت: در اولین ساعت پس از درگذشت پیامبر تحریف غدیر را می بینیم و همه ما باید هوشیار باشیم همانطوری که حضرت آقا فرمودند آرمان های امام (ره) را تحریف کنند وی افزود : ترک امر به معروف و نهی از منکر باعث گردید ۲۵ سال حضرت علی (ع) خانه نشین شود بعد از ۵۶ سال واقعه کربلا رخ دهد .روابط عمومی سپاه

این خبر را به اشتراک بگذارید :