سارق سابقه دار با ۱۰ فقره سرقت سیم برق در شهرستان فومن استان گیلان دستگیر شد.

به گزارش صبح فومن رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان گیلان گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم برق در شهرستان فومن با توجه به حساسیت موضوع، رسیدگی به پرونده های مطروحه به طور ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

فرهاد فلاح‌کریمی افزود: کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت با تجمیع اطلاعات بدست آمده از صحنه های جرم و با مطالعه دقیق و بررسی تمامی مستندات موجود به سارق سابقه داری  مشکوک شده و با هماهنگی مقام قضایی وی را دستگیر کردند.

وی  با بیان اینکه متهم در تحقیقات پلیسی به ۱۰ فقره سرقت سیم برق در شهرستان فومن اعتراف کرد بیان داشت: سارق معتاد و بیکار بوده و به جهت تامین هزینه های مصرف مواد مخدر و مخارج روزانه خود اقدام به سرقت های خرد در سطح شهرستان می‌کرد.

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان با اشاره به اینکه متهم با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شد از شهروندان گیلانی خواست: در صورت مشاهده هرگونه تردد و پرسه زنی افراد مشکوک که احتمال انجام سرقت و یا هرگونه جرمی توسط آنان متصور می باشد، مراتب را به شماره ۱۱۰ یا ۱۳۰ گزارش کنند./تسنيم

این خبر را به اشتراک بگذارید :