امام جمعه فومن کمیته امداد را خانه امید محرومان دانست

امام جمعه فومن در مراسم سالروز شهادت امام محمد باقر علیه السلام که با حضور مدیرکل ، قائم مقام ، مدیران ، معاونین ، رؤسا و امدادگران کمیته امداد گیلان در نمازخانه اداره کل این نهاد در رشت برگزار شد با برشمردن بخشی از ابعاد شخصیتی امام محمدباقر (ع) گفت : امام باقر و پدر بزرگوارشان(ع) بنیانگذار دانشگاه اسلامی بودند و توانستند شاگردان زیادی را در این عرصه تربیت نمایند.

به گزارش صبح فومن؛حجت الاسلام والمسلمین صفوی به دوران حکومتی زمان امام محمدباقر (ع) و همچنین به نهضت امام حسین (ع) برای احیاء امر به معروف و نهی از منکر و ترویج فرهنگ انسان دوستی نیز اشاره کردو افزود : امام محمدباقر و سایر ائمه معصومین (ع) نیز با همین هدف و در راه ترویج علوم اسلامی و دینی تلاش و مبادرت ورزیدند.

وی با بیان اینکه ائمه معصومین (ع) چراغ هدایت همگان هستند و نه تنها ایرانیان بلکه جهانیان می توانند با تمسک برآنها راه مستقیم و هدایت را پیدا کنند تصریح کرد : راه رسیدن به خدا از راه توسل و تمسک به ائمه معصومین (ع) نزدیکتر می شود .

ایشان  در ادامه به کار امدادگران کمیته امداد نیز اشاره کرد و گفت : کمیته امداد خانه امید محرومان است و امدادگران این نهاد مقدس که به نام امام راحل مزین شده است سربازان امام خمینی (ره) دلسوز مردم و دردآشنای فقرا  می باشند.

در ادامه این مراسم حاضرین در سالروز شهادت امام محمد باقر(ع)  سوگواری و نوحه سرایی کردند.روابط عمومی کمیته امداد

کلیدواژه ها :

این خبر را به اشتراک بگذارید :