نماینده فومن و شفت جلسه را ترک کرد/ چادر زدن وی بر روی پل ورودی شهر /آیا این اقدام تبلیغاتی محسوب می شود یا خیر!!!

به گزارش صبح فومن؛نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی به نشانه اعتراض بر روی پل غیر هم سطح ورودی شهر فومن چادر زد و گفته است تا وضعیت این پل مشخص نشود دفتر مراجعات مردی خود را در آن مکان برپا می کند

IMG_0069

ناصر عاشوری نماینده مردم فومن امروز در جلسه بررسی وضعیت پل غیر هم سطح ورودی شهر فومن ضمن ترک جلسه گفت: دفترم را بر روی این پل مستقر می کنم تا، کسی صدایم بشنوند!!

وی  در جلسه ساماندهی پل ورودی شهر فومن  با بیان اینکه از سال ۸۴ پروژه ساخت این پل آغاز شده است اظهار داشت: بیشتر از ۱۰ سال است که با وزرای وقت، مدیران کل، استاندار و فرمانداران جلسه گذاشتیم و استاندار ۵ مرتبه از این پل بازدید کرده است و افرادی با پست‌های مختلف که در وزارت راه و شهرسازی مشغول به کارند هم پیگیر ساخت این پل بودند.

عاشوری گفت: به وزیر راه و شهرسازی در صحن علنی مجلس تذکر دادم و به رئیس جمهور هم نامه‌نگاری شده است و در ۴ شهریور در آخرین نطقی که در صحن علن مجلس شورای اسلامی داشتم درباره  ساخت پل صحبت کردم و  از پیگیری خسته نشده‌ام اما از دولت‌ و پیمانکار گله دارم.

IMG_0072

نماینده مردم فومن و شفت بیان کرد: بنده ۲ وظیفه دارم قانون‌گذاری و نظارت اما نه وزیر را استیضاح می‌کنم و نه طرح سئوال که وقت وزیر محترم را بگیرم اما از این پس دفتر کار خود را به روی پل ورودی شهر فومن انتقال می‌دهم و تمام عواقب داخلی و بین‌المللی این حرکت هم بر عهده خودم خواهد بود.

ناصر عاشوری در جریان این عمل اعتراضی خود  با بیان اینکه بنده خودم را در مقابل مردم مسئول می دانم، گفت: این وضعیت غیر قابل تحمل است و باید مدافع حق مردم باشم!!!

وی با بیان اینکه همه پیگیری های و مکاتبات لازم را با مسئولین انجام داده ام، گفت: با قول و وعده سر خرمن که نمی شود مردم داری کرد.

نماینده مردم شفت و فومن در مجلس ضمن تاکید مجدد بر خواسته های قبلی خود، تصریح کرد: من نه وعده می خواهم بشنوم و نه هیچ، همینجا چادر می زنم تا اوضاع این پل به سرانجام برسد.

IMG_0066

عاشوری با بیان اینکه شهرستان فومن دو اثر باستانی به نام قلعه رودخان و ماسوله دارد، ادامه داد: این پل هم جزو سومین اثر باستانی فومن است که این را مرهون وزارت راه می دانم.

وی با اشاره یه اینکه شهرستان فومن محل گذر مسافران و توریست ها است از برنامه ریزی و نصب بنر در ورودی شهر جهت بازدید از این پل به عنوان جدیدترین اثر تاریخی و باستانی خبر داد.

وی با بیان اینکه دولت نباید با سهل انگاری و رفع تکلیف مرا در مقابل مردم قرار دهد، افزود: این پل می تواند با کمترین زمان به پایان برسد.

ناصر عاشوری با بیان اینکه به وزیر مربوطه ۸ بار در مجلس تذکر داده ام، تصریح کرد: پیمانکار میلیاردی خود را برای مقداری پول لنگ می داند.

پل غیر همسطح ورودی فومن که بگفته عاشوری نزدیک به۱۰ سال از شروع ساخت آن می گذرد از جمله مطالبات مردمی شهر فومن هست و مردم این شهر بشدت به دنبال به سرانجام رسیدن این پروژه هستند.

IMG_0070

آیا این اقدامات تبلیغاتی است؟

این اقدام عاشوری که بازتاب زیادی هم در میان مسئولین استانی و کشوری و حتی رسانه های خبری داشته است به طور قطع یک مانور تبلیغاتی قوی برای وی محسوب میشود.

این عمل عجیب نماینده فومن فارغ از مسائل تبلیغاتی از چند جهت برای وی یک بُرد محسوب میشود : اولا که وی بخاطر این اقدام میتواند در میتینگ های انتخاباتی مانور فراوانی بدهد و ادعا کند که “خواستم اما نشد”! ؛ در ثانی زلزله این اقدام توان این را دارد که شدت صدای تریبون وی در مجلس را تقویت کند به طوری که خیلی از مسئولین دولتی از ترس این دست اقدامات حاضر به انجام دستورات وی خواهند شد! ، ثالثا ناصر عاشوری که پیش از این و با اعتماد به نفس بالا در خبرهای گوناگون وعده اتمام این پروژه را تا پایان سال داده بود بالاجبار باید دست به چنین کاری میزد زیرا به پایان نرسیدن این پروژه میتوانست یک برگ برنده برای مخالفان وی محسوب شود تا با این بهانه در رقابت های انتخاباتی پیشتازی کنند.

حال اما این اتفاق باعث شد تا بسیاری از مردم به اظهار نظرهای متفاوت پیرامون این بمب خبری نماینده فومن بپردازند.

قوی ترین شائبه ای که در میان کاربران شبکه های اجتماعی مطرح است این می‌باشد که این اقدام آقای نماینده صرفا یک کار تبلیغاتی پیش از شروع زمان رسمی تبلیغات است.

در آنطرف ماجرا هم طبیعتا عده ای به هواداری از این عمل عاشوری اقدام میکنند.عده ای دیگر هم از شهرستان شفت طلب چنین کاری را از اقای نماینده برای منطقه خودشان دارند.برخی هم نظرشان این است که یک نماینده مجلس باید از راه حل های قانونی که در اختیار دارد برای پیگیری این دست موضوعات اقدام کند و شایسته نیست که اینگونه اخبار از فومن به بیرون انتشار پیدا کند.

photo_2015-09-07_20-00-231

حال با تمام این تفاسیر و اظهار نظرهای متفاوت باید منتظر ماند و دید که آیا این عمل جالب نماینده مردم فومن تاثیری در روند اتمام این پروژه که میان مردم فومن به پل تاریخی مشهور شده است خواهد داشت یا خیر…!؟

این خبر را به اشتراک بگذارید :