IMG11514109

به گزارش صبح فومن قربان قربانی، رئیس آموزش و پرورش فومن با گرامیداشت هفته معلم اظهار کرد: در طول جنگ تحمیلی هشت سال دفاع مقدس ۹شهید فرهنگی از فومن برای دفاع از خاک وناموس کشورمان جان خود را تقدیم کردند.

وی افزود: در این راستا همزمان با هفته گرامیداشت مقام معلم یادواره ۹ شهید معلم فومن روز پنج‌شنبه(۱۰اردیبهشت) در گلزار شهدای این شهرستان با سخنرانی حجت‌الاسلام محمد حسن صفوی، امام جمعه فومن برگزار می‌شود.

رئیس آموزش و پرورش فومن با اشاره به برگزاری بزرگداشت مقام شامخ معلمان فومن، گفت: همایش مذکور روز سیزدهم اردیبهشت در تالار شهید بهشتی اداره آموزش و پرورش فومن با حضور جمعی از مسئولان شهرستان برگزار می‌شود که در این مراسم از بیست معلم نمونه شهرستان تجلیل خواهد شد.

قربانی تصریح کرد: در هفته گرامیداشت مقام معلم که مقارن شده باسالروز ولادت حضرت علی(علیه السلام) نمایشگاه کتاب با آثار شهید مطهری و راه و روش زندگی حضرت علی(علیه‌السلام) در فومن برپا می‌شود.

وی با بیان اینکه اقدام به تهیه و نصب بنر از معلمان نمونه شهرستان فومن کرده است، خاطرنشان کرد: در هفته معلم قبل از خطبه نماز جمعه در راستای مقام معلم، آموزش و پرورش و اهمیت شأن و جایگاه معلم و روز شهادت شهید مطهری سخنرانی خواهد کرد.

رئیس آموزش و پرورش فومن اظهار کرد: دیدار با خانواده معظم شهدا، رزمندگان و فرزندان شهدای معلم، دیدار با امام جمعه و فرماندار، گلباران مزار شهدا و .. از دیگر برنامه‌های هفته معلم در شهرستان فومن است.

قربانی با بیان اینکه از مدارس و فعالیت‌های معلمان در هفته معلم بازدید می‌شود، افزود: مدیران مدرسه به فراخور حالشان که برای معلمان نمونه مدرسه بزرگداشت می گیرند، هماکاران آموزش و پرورش در این مراسمات شرکت می‌کنند/شبستان

این خبر را به اشتراک بگذارید :