عاشوری:طرح تحول سلامت، خدمتی صادقانه از سوی دولت یازدهم است که موجبات رضایتمندی مردم را فراهم کرده است.

به گزارش صبح فومن؛نماینده مردم شهرستان های فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی روز پنجشنبه در آیین تجلیل از پزشکان نمونه فومن گفت: طرح تحول سلامت، خدمتی صادقانه از سوی دولت یازدهم است که موجبات رضایتمندی مردم را فراهم کرده است.
ناصر عاشوری در این آیین که با حضور بیش از ۷۰ پزشک فعال و شاغل در شبکه بهداشت و درمان و بیمارستان امام حسن مجتبی(ع) فومن و مسوولان برگزار شد، افزود: دولت تدبیر و امید با عنایت به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی و کار و تلاش اثربخش در حوزه های مختلف بویژه در حوزه سلامت، سیاست خارجی و اقتصاد توانسته است دستاوردهای خوبی را داشته باشد.
وی بیان کرد: طرح تحول نظام سلامت، خدمتی صادقانه و ارزشمند از سوی دولت در حوزه بهداشت و درمان و حاصل تلاش شبانه روزی وزیر بهداشت،درمان و آموزش پزشکی و مجموعه این وزارت خانه ، به شمار می رود که رضایت اقشار مختلف مردم و جامعه پزشکی را به همراه داشته است.
نماینده مردم فومن و شفت در خانه ملت با گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: دولت تدبیر و امید ، برغم همه محدودیت ها بویژه محدودیت منابع مالی توانسته است در جلب رضایت مردم موفق باشد.
وی در ادامه با گرامیداشت یاد ابوعلی سینا و زکریای رازی به جایگاه ویژه پزشکان و داروسازان اشاره کرد و گفت: شخصیتی همچون زکریای رازی چشمان خود را از دست داد تا ما چشمانمان را در مقابل بیماران بگشاییم.
رییس شبکه بهداشت و درمان فومن نیز ایام روز پزشک و هفته دولت را گرامی داشت و گفت: دولت تدبیر و امید در راستای ارتقای سطح عادلانه سلامت در جامعه گام های ارزشمندی که موجب رضایتمندی مردم شده را برداشته و این امر با همدلی و هم زبانی ملت و دولت تحقق پیدا کرده و گسترده می شود.

81737112-70125277
دکتر نصراله کوهستانی با تجلیل از خدمات پزشکان شاغل در شبکه بهداشت و درمان و بیمارستان امام حسن مجتبی(ع) فومن افزود: روز اول شهریورماه، به پاس بزرگداشت ابوعلی سینا ستاره پرفروغ عرصه طب در ایران اسلامی، روز پزشک نامیده شده و این ایام بهانه ای است تا از جایگاه رفیع جامعه پزشکی تقدیر شود.

81737112-70125276
در این مراسم از دکتر کتایون مهدوی خباز ، دکتر غلامرضا فلاح و دکتر رضا علیزاده از پزشکان خانواده حوزه شبکه بهداشت و درمان این شهرستان به عنوان پزشک نمونه تقدیر شد.

این خبر را به اشتراک بگذارید :