بهره‌‌برداری از واحد تولید بتن و دانه بندی شن و ماسه در شهرستان فومن

رئیس اداره صنایع معدنی گیلان اعلام کرد،بهره‌‌برداری از واحد تولید بتن و دانه بندی شن و ماسه در شهرستان فومن

به گزارش صبح فومن، رئیس اداره صنایع معدنی سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان گفت: واحد تولید بتن و دانه بندی شن و ماسه در شهرستان فومن به بهره برداری رسید.

افشین سروش  با اشاره به آغاز بهره‌برداری از یک واحد تولید بتن و دانه‌بندی شن و ماسه در منطقه ماکلوان واقع در شهرستان فومن، گفت: این واحد تولیدی با سرمایه‌گذاری ۵۰ میلیارد ریال در زمینی به مساحت ۳۲ هزار مترمربع و با ایجاد اشتغال مستقیم برای ۲۵ نفر به بهره‌برداری رسید.

رئیس اداره صنایع معدنی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان تصریح کرد: این واحد تولیدی با مجهز بودن به دو خط تولید مجزا، سالیانه ظرفیت تولید ۳۵۰ هزار تن شن و ماسه دانه بندی شده و ظرفیت ۱۰۰ هزار تن بتن در سال را داراست.

امیر هلانی نوبری سرمایه گذار این طرح در مراسم آغاز به کار این واحد تولیدی اظهار کرد: با اشاره بر اینکه تولیدات این واحد یکی از مصالح مورد نیاز برای انجام پروژه‌های زیرساختی در صنعت ساختمان، حمل‌ونقل و راه‌سازی است، مواد اولیه و مورد نیاز خود را از معادن کوهی و سایر بهره‌برداران معدنی تأمین می‌کنیم.

وی افزود: با توجه به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های این واحد تولیدی صدور مجوزهای لازم برای آغاز فعالیت‌های بهره برداری از معادن کوهی و شن و ماسه‌ای در این شهرستان بسیار مؤثر خواهد بود.

مراسم افتتاح این واحد تولیدی با حضور فرماندار شهرستان فومن، امام جمعه شهرستان و مسئولان شهرستانی برگزار شد.تسنیم

این خبر را به اشتراک بگذارید :