به مناسبت هفته دولت،فومن امروز ميزبان استاندار گيلان بود/استاندار گیلان:فضای کسب‌وکار در استان فراهم شده‌ است

 ابراهیم فلاح/ به گزارش اختصاصي صبح فومن استاندار گیلان با تاکید بر اینکه فضای کسب‌وکار در استان فراهم شده‌است گفت: گسترش اینترنت پرسرعت در روستاهای گیلان عملیاتی شده‌است

 محمدعلی نجفی عصر امروز در مراسم عملیات اجرایی گاز رسانی به ۶۳ روستا و بهره‌برداری از ۱۷ پروژه عمرانی و خدماتی در دهستان آلیان شهرستان فومن اظهار داشت: با هماهنگی خوبی که معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری و شرکت گاز استان داشته‌اند گاز رسانی در سطح روستاهای ۲۰ خانوار استان تسریع یافته است و در سطح کشور نیز دارای رتبه خوبی هستیم.

 

استاندار گیلان گفت: در چند سال گذشته مردم در مراجعه به بیمارستان‌ها خیلی سختی می‌کشیدند و به یک معضل اجتماعی تبدیل شده بود اما با هدایت بخش کوچکی از یارانه‌ها به بخش درمان و سلامت این موضوع برطرف شد.

 

نجفی با اشاره به افتتاح یک‌هزار و ۲۶۹ پروژه در هفته دولت  در گیلان خاطرنشان کرد: پروژه‌های مذکور با اعتبار یک‌هزار و ۵۵۵ میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

 

وی با تصریح بر اینکه فضای کسب‌وکار در استان فراهم شده‌ است، افزود: امسال گسترش اینترنت در روستاهای گیلان عملیاتی شده‌ است  و در بخش درمان و سلامت و گازرسانی امسال شاهد اقدامات فراوانی هستیم.

 

در نخستین روز از هفته دولت مجتمع چند منظوره قصرسفید، چمن مصنوعی شهرداری و پایگاه امداد جاده‌ای هلال احمر در شهر ماکلوان، فاز نخست مجتمع پذیرایی گردشگری با ۵۰ میلیارد ریال، ۱۲ طرح عمران شهری و شش پروژه آب‌رسانی در روستای نوگراب  با حضور استاندار گیلان به بهره‌برداری رسید.

 

دو طرح گازرسانی در روستاهای قصاب‌علی‌سرا و کهنه‌گوراب با ۱۴۷ میلیارد ریال در شهرستان فومن افتتاح و عملیات گاز رسانی به ۶۳ روستا از محل تبصره بند «ق» قانون بودجه نیز آغاز شد.

 

۸۹ پروژه عمرانی با ۳۷۷ میلیارد ریال اعتبار در فومن آماده افتتاح در هفته دولت است و مجتمع گردشگری قصر سفید با سرمایه‌گذاری ۶ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در فومن افتتاح شد/ ابراهیم فلاح

این خبر را به اشتراک بگذارید :