برگزاری جشن دهه کرامت در کانون رهپویان ولایت کمیته امداد فومن

به گزارش صبح فومن؛همزمان با دهه کرامت و در راستای تجلیل از دختران تحت حمایت کمیته امداد ، مراسمی با حضور مدیر ، مسئولین امور فرهنگی ، مربیان ، دانش آموزان و اولیاء دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد فومن در کانون رهپویان ولایت این نهاد برگزار شد.
در این مراسم مدیر کمیته امداد فومن ضمن تبریک فرارسیدن دهه مبارک کرامت طی سخنانی ابراز داشت : شما دختران در فرهنگ اسلام از جایگاه بلندی برخوردار هستید و باید قدر و منزلت خود را بعنوان یک دختر و زن مسلمان حفظ کنید.
غلامحسین دولتی در ادامه با بهره گیری از روایات معصومین (ع) ، عفت و پاکدامنی را برای دختران مهم دانست و گفت : در دین مبین اسلام ما بهترین الگوها را داریم ، و از بهترین الگو برای دختران و زنان ما ، حضرت زهرا(س) و حضرت معصومه (س) هستند که می توانیم ساده زیستی و آیین همسرداری و عفاف و حجاب را آنها یاد بگیریم.
وی خطاب به دختران تحت پوشش کمیته امداد فومن گفت : ناامیدی را در زندگی خود راه ندهید و به آینده امیدوار باشید و در کارها به خدا توکل کنید و این امر مهم با استفاده درست و صحیح از فرصت ها به دست نمی آید .
گفتنی است : در حاشیه این مراسم به دانش آموزان حافظ قرآن و دخترانی که نامشان “معصومه” بود به رسم یادبود هدایایی اهداء شد.روابط عمومی

این خبر را به اشتراک بگذارید :