امام جمعه فومن: به دولت در زمینه اثرگذاری برای رفع مشکل بیکاری امید داریم

امام جمعه شهرستان فومن گفت: به دولت یازدهم در زمینه اثرگذاری برای رفع مشکل بیکاری امید داریم.

به گزارش صبح فومن؛حجت الاسلام و المسلمین سید محمدحسن صفوی در خطبه های نماز جمعه این هفته فومن ، با قدردانی از حضور وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی در استان گیلان برای پیگیری امور و رفع مشکلات و موانع افزود: امروز متاسفانه آفت بیکاری درد و رنجی است که جامعه را فراگرفته و به دولت تدبیر و امید، امید داریم که در این زمینه اثرگذار عمل کند.
وی با بیان خواسته های و انتظارات مردم گیلان بویژه شهرستان فومن از دولت ادامه داد: برای رفع مشکل بیکاری ، توسعه همه جانبه شهرک های صنعتی کوچیچال و گوشلوندان این شهرستان و ایجاد کارخانه های تولیدی بسیار اثربخش است.
امام جمعه فومن همچنین خواستار توجه ویژه وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی به مسائل مهمی همچون پرداخت یارانه های نقدی و غیر نقدی به اقشار کم درآمد جامعه، رفاه عمومی اقشار جامعه از جمله سالمندان، رفع موانع مسکن و ازدواج جوانان و نیز توسعه بیمه های همگانی در بخش های مختلف درمانی شد.
علی ربیعی وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی در ادامه بازدید از شهرستان های مختلف استان گیلان، با حضور در فومن، سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این شهرستان را ایراد کرد.
وی همچنین از کارخانه تولیدی ام دی اف و نئوپان این شهرستان و نیز روند احداث مصلی بزرگ حضرت آیت الله العظمی محمدتقی بهجت فومنی (ره) بازدید کرد.

امیرپوراحمد

این خبر را به اشتراک بگذارید :