نشست مدیر کمیته امداد فومن با بخشداران بخش مرکزی و سردارجنگل این شهرستان


به گزارش صبح فومن؛به منظور تعامل و همکاری بیشتر برای خدمت رسانی بهتر به نیازمندان ، جلسه ای با حضور مدیر کمیته امداد فومن و بخشداران بخش مرکزی و سردارجنگل ، اعضای شورای بخش و تعدادی از دهیاران این شهرستان در محل کمیته امداد فومن برگزار شد.

2015_08_19_14_08_01_15700
در این نشست ، دولتی مدیر کمیته امداد فومن ضمن ارائه ی گزارش کوتاهی از عملکرد این نهاد گفت: برای رفع برخی از مشکلات و موانع خدمات رسانی به محرومان علی الخصوص در مناطق محروم شهرستان ، نیاز به همکاری و همدلی همة سازمانها و نهادها داریم که امیدواریم با تعامل و همکاری بیشترِ همه مسئولان بتوانیم خدمات قابل توجه ای به این مناطق و نیازمندان ارائه نماییم.
نوروزی بخشدار بخش مرکزی فومن نیز ضمن تشکر از خدمات ارائه شده توسط کمیته امداد ، به ظرفیت های موجود در این شهرستان اشاره کرد و گفت : تلاش می کنیم تا با استفاده از این پتانسیل ها برای رسیدگی به امور محرومین گامهای مثبتی برداریم و در خصوص هر گونه همکاري لازم با این نهاد نیز قول مساعد داد .
در ادامه جلسه زیرک بخشدار بخش سردارجنگل فومن نیز با اشاره به خدمات ارزنده ی کمیته امداد در زمینه های مختلف در مناطق محروم ، آمادگی هرگونه همکاری لازم با این نهاد در نقاط روستایی و محروم از طریق هماهنگی با دهیاران منطقه را اعلام داشت .
گفتنی است کمیته امداد فومن ۱۴ هزار و ۷۲۰ نفر را تحت پوشش دارد.روابط عمومی

این خبر را به اشتراک بگذارید :