کیفیت گاز CNG در جایگاه های استان هیچ مشکلی ندارد

به گزارش صبح فومن؛مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان گفت: در برخی از جایگاه های CNGممکن است سوخت رسانی با فشار پایین انجام شود وگرنه کیفیت گاز CNG در تمامی جایگاه ها هیچگونه مشکلی ندارد.

فردین چراجی، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان  درخصوص اینکه برخی مردم در جایگاه های CNG تفاوت هایی در کیفیت گاز احساس می کنند، اظهار کرد: وقتی استفاده از سوخت CNG وارد ایران شد ما دانش و تکنولوژی لازمه آن را نداشتیم و ظرفیت کمپرسورها اندک بود اما امروزه ما تجهیزات لازم برای استفاده از سوخت CNG حتی با ظرفیت کمپرسور ۲۵۰۰ مترمکعب در ساعت را داریم.

وی با بیان اینکه گاز CNG مصرفی همان گاز قبلی است ولی مراحل فشرده سازی و تزریق به باک خودرو تغییر یافته است، افزود: در برخی از جایگاه های CNGممکن است سوخت رسانی با فشار پایین انجام شود وگرنه کیفیت گاز CNG در تمامی جایگاه ها هیچگونه مشکلی ندارد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان با بیان اینکه برخی  افراد اظهار می کنند که در گاز CNG مصرفی خودروهایشان هوا وجود دارد، متذکر شد: در سوختی که به خودروهای گازسوز تزریق می  شود هوا وجود ندارد زیرا گاز CNG همین گاز طبیعی است که در خانه ها مصرف می شود ولی چندین مرحله فشرده سازی بر روی آن صورت می گیرد و در مخازن ذخیره سازی و سپس مصرف می شود.

چراجی بنزینی که به استان گیلان وارد می شود را در حد یورو ۴ دانست و اظهار کرد: این بنزین با اوکتان بالا در سطح استان توزیع می شود و ما همواره نسبت به تایید کیفیت آن حساسیت داریم و در فواصل زمانی مختلف وضعیت تلمبه ها و نازل ها را بررسی می کنیم لذا از شهروندان می خواهیم درصورتی که هرگونه مشکل یا کم فروشی در جایگاه ها مشاهده می کنند ما و همکارانمان را در جریان قرار دهند.ایسنا

کلیدواژه ها : , , ,

این خبر را به اشتراک بگذارید :