شهردار فومن: به بودجه پایبند هستیم؛ امیدواریم پروژه های ناتمام را تا هفته دولت برسانیم

 

ابراهیم فلاح / جلسه ۱۰۳ شورای اسلامی شهر فومن با حضور شهردار فومن برگزار شد.

به گزارش صبح فومن؛در ابتدا علیرضا علیدوست رییس شورای شهر فومن با تبریک روز خبرنگار گفت: بحث روشنایی معابر و بازار غفاری که دو و نیم میلیون اجاره پرداخت می گردد حل گردد.

وی با اشاره به کمبود سطل زباله در خیابان های امام ، شهدا و سردارجنگل انجام شود و اقدام گردد و در اسرع وقت صورت پذیرد گفت: رسیدگی به پروژه های نیمه تمام خیابان شاهد ، خیابان بسیج ، سی ان جی ، چمن مصنوعی نیز تسریع گرددتا بتوانیم تا هفته دولت بتوانیم افتتاح نماییم. در عمل به وظایف امیدواریم موفق و پیروز باشیم.

شهردار فومن با تبریک روز خبرنگار گفت: آمار صدور پروانه ما بسیار پایین است و رکودی در بخش ساخت و ساز وجود دارد و دولت نیز تمام سعی خود را در عرصه بین المللی دارد انجام می دهد، اگر کار نکنیم زیر سوال هستیم و ورود می کنیم و کارها را به سمت اتمام داریم پیش می بریم. دست روی دست گذاشتن و کاری انجام ندادن کاری نمی شود انجام داد شهرداری تهران نیز با فروش زمین خود را اداره می کند و تمام شهرداریها درگیر این مسایل هستند البته شهرداری انزلی و آستارا که گمرک دارند یک استثناء هستند و خود کلانشهر رشت نیز درگیر مشکلات است.

هوشنگ عباسقلی زاده افزود: از نظر منابع مالی واقعاً در تنگنا هستیم و سه ماه اضافه کاری را نداده ایم البته یک کامیون کمپرسی نیز خریداری نموده ایم که به زودی خواهد آمد ، در بحث ماشین زباله نیز اقداماتی انجام خواهیم داد.

وی در خصوص چمن مصنوعی گفت: مسیر دسترسی را انجام خواهیم داد و در مساله شن نیز مشکل داریم و مسیر دسترسی آبرومندی را خواهیم ساخت و ساختمان آن مانده است که انجام خواهد شد و فاضلاب آن نیز را نصب خواهیم نمود و فضای مجاور آن که ۵۲۰۰ متر فضا است را درختکاری خواهیم نمود.

شهردار فومن در خصوص کانال گفت: در این پروژه نواقصی وجود دارد که با سرعت کمتری در حال پیشرفت هست که ان شاء ا… تا ۱۰ روز آینده انجام خواهیم داد و سپس به کانال خیابان بسیج خواهیم پرداخت که البته هزینه میله گرد نیز داریم که زیاد است.

وی با اشاره به اینکه در موضوع آسفالت نیز پروژه هایی داریم که تا هفته دولت آماده سازی خواهیم نمود؛ گفت: کف سازی معابر عمومی همچون مطهری ، انتظام ، شهدا از عمده این ها است و در مجموع نیز ۵/۵ کیلومتر جدولگذاری نموده ایم و ۱۵ هزار متر مربع نیز آسفالت نموده ایم و ۲هزار متر مربع نیز شن ریزی معابر داشته ایم و ۲قطعه معابر شهری در مولوی و شهدا انجام شده است.

وی گفت: در شهر ساماندهی بلوار علامه طباطبایی ، بیش از ۲هزار متر مربع جمن مصنوعی ، افزایش ۲۷۰ متر مربعی فضای سبز عمومی و هدایت آب های سطحی و آب بند حاجی آباد را داشته ایم.

شهردار فومن خاطر نشان کرد: در بحث فضا و املاک با مذاکراتی که انجام داده ایم ۴ هکتار تحویلی داریم و در چند روز آینده میزبان معاون املاک استان نیز هستیم که حقوق از دست رفته خود را به دست بیاوریم.

وی با اشاره به اینکه به بحث های مشارکتی و زیست محیطی تاکید داریم؛ گفت: به بودجه پایبند بوده و براساس آن عمل خواهیم نمود و امیدواریم پروژه های ناتمام را تا هفته دولت برسانیم.

وی گفت: در بحث خاموشی نیز اقدام نموده ایم و بیان داشت: در بلوار علامه طباطبایی سعی نموده ایم بهترین اقدامات را انجام دهیم و درختان بسیار زینتی و زیبایی کاشت نموده ایم و درختچه هایی که کاشته ایم سایزش تا سه و نیم متر است و میتوان با هرس کنترل نمود.

وی گفت: اینجا یک خانواده است و اگر اعضای شورا برای مسایل عمومی شهر مانند زباله ، سدمعبر ، چاله و … زنگ می زنند امورات شهری است و باید خدمات رسانی شود و نیروها باید رعایت کنند.
وی گفت: من دغدغه اعضای شورا نسبت به مسایل شهر و بخصوص درختان را خیلی دوست دارم و لذت می برم.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :