فرماندار فومن:ظرفیت دهیاران فومن در برگزاری انتخابات مجلس استفاده شود

 فرماندار فومن با اشاره به اینکه دهیاران، مدیران محلی در روستاها و بازوان دستگاه‌های اجرایی هستند گفت: دهیاران از هم‌اکنون اعتماد مردم را برای انتخابات نمایندگی مجلس جلب کنند.

میرشمس مومنی زاده حمایت خود را از دهیاران در کمال اعتقاد و علاقه اعلام و اظهار کرد: سعی می‌کنم در ماموریت‌های مختلف یار و یاور و هم پای شما باشم و دستگاه‌ها برای تعامل بیشتر همکاری کنند و اگر با ادارات مشکل دارید به ما خبر دهید تا برخورد جدی صورت گیرد.

وی نقش‌آفرینی دهیاران را غیرقابل انکار دانست و افزود: تمامی یادواره های شهدا و مراسمات و جشنواره‌ها و طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی نقش دهیاران بی‌نظیر است و از روسای ادارات خواست تا جایگاه دهیاران را بدانند و برای پیشبرد امور با آنها همکاری کنند و از بخشدار خواست تا چنین جلساتی برای بیان مشکلات دهیاران و روستای خدمت‌گزاریشان افزایش یابد.

فرماندار فومن تاکید کرد: دهیاران روی درآمدها و هزینه‌ها را دقت داشته باشند تا گرفتار مشکلات حقوقی و قضایی نشوند و خدماتشان به‌خاطر کم‌دقتی زیر سئوال نرود و به انتخابات اشاره کرد و افزود: در شهرستان‌ها، انتخابات و تبلیغات میدانی آن زود هنگام شروع می‌شود پس شما مدیران روستاها سعی کنید اعتماد مردم را جلب زیرا امانت‌دار مردم هستید.

مومنی زاده با بیان این‌که اخبار و اطلاعات مربوط به انتخابات را به بخشداری گزارش کنید و به گونه‌ای عمل کنید که ایجاد شبه نکنید افزود: نماینده مجلس منتخب مردم است پس تعامل و جایگاه و همکاری و احترام به نماینده از وظیفه قانونی ماست.

وی به نزدیک شدن به هفته دولت اشاره و تاکید کرد: پروژه‌های عمرانی با شتاب بیشتر برای افتتاح آماده شوند تا ما شاهد افتتاح‌های بیشتر راه‌های روستایی، آب،گاز، پل و غیره باشیم.تسنیم

این خبر را به اشتراک بگذارید :