فرماندار فومن در جلسه ستاد ساماندهي قبور شهداي گمنام ماسوله ؛مزار مطهر شهدا باید تبدیل به مکانی جهت تجدید میثاق با آرمانهای این عزیزان باشد

جلسه ستاد ساماندهی قبور مطهر شهدای گمنام مدفون در شهر تاریخی ماسوله برگزار شد

به گزارش صبح فومن؛جلسه ستاد ساماندهي گلزار شهداي گمنام ماسوله امروز در محل فرمانداري فومن با حضور مير شمس مومني زاده فرماندار شهرستان،معاون فرماندار،بخشداران مرکزی و سردار جنگل،روسای ادارات عضو ونيز بنیاد شهید و امور ايثارگران برگزار شد.

IMG_8706

در این جلسه در خصوص موضوعات یاد شده بحث و تبادل نظر و تصمیم گیری شد و قرار بر اين شد كليات طرح تا هفته آينده توسط مهندس پورعلی مدیر میراث فرهنگي ماسوله به بنياد حفظ آثار و نشر ارزشهاي دفاع مقدس ارسال و تأیید شود تا در صورت تاييديه اين پروژه نهايي و اجرا گردد.

همچنين شهرداري ماسوله اقداماتي در خصوص اجراي اين طرح انجام مي دهد و نيز کار طراحی و ساخت سنگ مزار۲شهید گمنام در مراحل آخر بوده كه به زودی نصب می گردد و يك کتیبه سنگی بزرگ هم برای نماسازی در قسمت پشت قبور اين دو شهید طراحی شده که باید ساخته و نصب شود

در خصوص اجرای سنگفرش و اماده سازی خود قبور مطهر شهدا شهرداری ماسوله  اقداماتی را انجام داده که میبایست هرچه سریعتر به اتمام برساند

فرماندار فومن در اين جلسه تأکید کرد اين جلسات به صورت هفتگی و مستمر بايد برگزار شود تا کارها و اقدامات صورت گرفته مورد بررسی قرار گيرد.

وي بيان داشت؛مزارمطهر شهدا باید تبدیل به مکانی جهت تجدید میثاق با آرمانهای این عزیزان باشد و نباید مکانی برای تعداد اندکی هنجارشکن باشد.
مومني زاده گفت؛استقرار بسیجیان و انجام کارهای فرهنگی و مذهبي در جوار قبور این دوشهید سرافراز أمری ضروری است که باید توسط مسئولين جدی گرفته شود.

IMG_8704

همچنین در این نشست ،جلسه هیات اجرایی دیدار با خانواده های معظم شاهد و ایثارگر به ریاست فرماندار شهرستان برگزار شده و تصمیماتی در خصوص چگونگی دیدار با این خانواده ها اتخاذ شد.

این خبر را به اشتراک بگذارید :