پیام آیت الله هاشمی رفسنجانی به مراسم بزرگداشت شهید حجت الاسلام افتخاری/عکس

بسم الله الرحمن الرحیم

یادآوری نام شهید حجت الاسلام و المسلمین حاج محمد حسین افتخاری ، خاطراتی طولانی از هم سنگری زمان مبارزه و زندان تا پیروزی انقلاب و همکاری در مسئوولیت های متعدد، به خصوص مجلس شورای اسلامی را در ذهنم تداعی می کند که سرشار از مصادیقی روشن برای صبر، صداقت، خلوص، خدمت به خلق و سر انجام شهادت در راه خداست.

شهید بزرگواری که محبوبیت در میان مردم، او را به مقام محبوبیت در بارگاه عدل الهی رساند و در راه رسیدگی به مشکلات نیازمندان، نشان داد که جهاد در راه خداوند و جلب رضایت باریتعالی برای ورود به رضوان، گستره ی مکانی و زمانی وسیعی از جبهه های ۸ سال دفاع مقدس تا مناطق زلزله زده رودبار در سال ۱۳۶۹ دارد و آنچه که بر نام انسان مهر جاودانگی و زنده بودن در یاد جامعه می زدند، پوشیدن پیراهن اخلاص است که بر اساس احکام صریح شرع مقدس، قد است کفن میگیرد که برابر با لباس خونین شهدا در میادین جنگ و جهاد است.

با آرزوی علو درجات برای این مبارز پیشتاز در انجام وظایف دینی و ملی و همسنگر صبور و صادق سال های سخت زندان و شکنجه، امیدوارم با ثبت،حفظ و نشر آثار گفتاری، نوشتاری و رفتاری ایشان، سرمایه ای ارزشمند برای راهنمایی جوانان امروز و نسل های آینده بگذارید.

فرصت را غمنت می شمارم و صمیمانه ترین سلام ها را تقدیم مردم خوب خطه گیلان، مخصوصا در فومنات می نمایم و دعا می کنم که از سرمایه معنوی ماه مبارک رمضان در جهت خودسازی فردی و اجتماعی استفاده نماییم و با حفظ اصول وحدت در ابعاد دینی،مذهبی و ملی ، برای سربلندی ایران عزیز بکوشیم که الگو شدن دین اسلام، مذهب تشیع و انقلاب اسلامی ، آرمان بلند امام راحل و شهیدان بزرگوار بود. ان شاء الله

اکبر هاشمی رفسنجانی

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام

افت

این خبر را به اشتراک بگذارید :