نمایشگاه پوستر «گوهر زیبایی» در فومن گشایش یافت.

بمناسبت فرارسیدن روز  عفاف و حجاب، نمایشگاه پوستر «گوهر زیبایی» در فومن گشایش یافت.

به گزارش صبح فومن؛ یوسف نیک انجام  رییس جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن با اعلام این خبر گفت: بمناسبت فرارسیدن روز عفاف و حجاب، نمایشگاه پوستر تحت عنوان «گوهر زیبایی» روز یکشنبه ۲۱ تیر در مجتمع فرهنگی و هنری سیدالشهداء فومن گشایش یافت.

وی با اشاره به اهمیت رعایت عفاف و حجاب اظهار داشت: حفظ حجاب نه تنها باعث ایجاد امنیت اجتماعی فراگیر می شود، بلکه جهت مبارزه با تهاجم فرهنگی، بهترین و با ارزش ترین سلاح می باشد.

به گفته نیک انجام؛ فرهنگ سازی در زمینه حجاب و عفاف باید از سنین کودکی نهادینه شود تا در سن نوجوانی و جوانی بتوانند به درستی از این فرهنگ اسلامی و دینی پیروی و دفاع کنند.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن؛ گسترش فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه را نیازمند مشارکت همگانی است دانست و افزود: نهادینه‌سازی فرهنگ حجاب و عفاف به عنوان یکی از ضروریات جامعه دینی و مستلزم برنامه‌ریزی علمی و عملی در حوزه‌های فردی، اجتماعی و خانواده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: در نمایشگاه گوهر زیبایی تعداد ۲۰ قطعه پوستر با موضوع عفاف و حجاب به مدت یک هفته برای بازدید علاقه مندان به نمایش گذاشته می شود.روابط عمومی ارشاداسلامی فومن

کلیدواژه ها : , , ,

این خبر را به اشتراک بگذارید :