رئیس اداره راه و شهرسازی فومن:ساماندهی راه‌های روستایی فومن ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان فومن‌گفت: در چهار ماهه نخست امسال بیش از ۳۰ کیلومتر از راه روستایی این شهرستان با اعتبار بالغ بر ۷۵ میلیارد ریال بهسازی و آسفالت شده است

به گزارش صبح فومن نیما شفقی با بیان این که از آغاز سال ۹۴ تا امروز از مانده اعتبارات مالی پایان سال ۹۳ حدود ۳۰ کیلومتر راه روستایی با اعتبار ۷۵ میلیارد ریال  بهسازی و آسفالت شده است اظهار داشت: ما در نظر داریم که در ادامه بهسازی و آسفالت راه‌های روستایی ۶۰ کیلومتر از راه ها را که نیاز به اعتبار بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال دارد در بهسازی و آسفالت اقدام کنیم.

وی توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل را از سیاست‌های ارزشمند دولت خواند و افزود: اداره راه و شهرسازی، بهبود شاخص‌های راه‌سازی به ویژه در مناطق روستایی و کمتر توسعه یافته را جهت عبور و مرور آسان روستانشینان و گردشگران را مد نظر دارد.

رئیس راه و شهرسازی فومن وجود مناطق زیبای گردشگری و طبیعی و تسهیل در تردد و مبادلات کشاورزی و فرهنگی گردشگران و روستانشینان را از دلایل اجرای آسفالت محورهای روستایی دانست و تاکیدکرد: این اداره به غیر از آسفالت، فعالیت راه‌سازی و عملیات راهداری در طول سال با هدف نگهداری و برقراری ایمنی راه ارتباطی شهرستان را مدنظر دارد.

شفقی به اهمیت ایمن‌سازی راه‌ها اشاره کرد و گفت: راهداران پرتلاش شهرستان نسبت به لکه‌گیری و آسفالت راه‌های اصلی و فرعی روستایی با ۸۰۰ تن آسفالت اقدام کرده و در ادامه عملیات راه‌داری، نسبت به علف‌تراشی حاشیه راه‌ها و شستشوی علائم، رنگ آمیزی علائم و جمع آوری تابلوهای تبلیغاتی و سایر عملیات راه‌داری اقدام کنند.

شفقی از زحمات و همکاری راهداران عزیز در این فصل گرما و ماه مبارک رمضان که با جدیت جهت رفاه مردم تلاش می‌کنند تقدیر و تشکر کرد.

وی از آسفالت راه‌های روستایی روستای حسین آباد، امامزاده تقی، خسرو آباد، دزدک، شنبه بازار پامسار، قصاب علی سرا، خشکنودهان پایین و بالا، ماف محله، خرم بیشه، گیگاسر پایین و بالا خبر داد و تصریح نمود: با تخصیص اعتبارات لازم بقیه راه های روستایی نیز به سازی و آسفالت می‌شود.تسنیم

این خبر را به اشتراک بگذارید :