امام جمعه فومن؛روز قدس روز جهان اسلام و روز نجات مردم فلسطین است.

 

 

به گزارش صبح فومن؛امام جمعه فومن در خطبه های نماز جمعه شهرستان در جمع پر شکوه نماز گزاران با اشاره به اینکه سالها مردم فلسطین را می کشند و کسی از انها حمایت نکرد گفت: روح بلند امام راحل روز قدس را در حمایت از مردم فلسطین و نجات مستضعفان جهان تذکر داد.

صفوی روز قدس را روز جهان اسلام دانست و گفت: جوانان ما با حضور در راهپیمایی با شکوه روز قدس امادگی خود را در مبارزه با اسرائیل نشان دادند.

امام جمعه شهرستان فومن دین مردم مسلمان ایران را بر مبنی دین علی (ع) دانست و اظهار کرد:دین علی دین حمایت از مظلومان است.

وی با بیان اینکه روحیه استکبار ستیزی ما امروز نتیجه داد افزود:ما امروز با منکر بزرگ جهانی مبارزه می کنیم.

صفوی با اشاره به اینکه خون شهیدانمان امروز ثمر دادگفت: این جمعیت باشکوه امروز برای استقلال وارد میدان شدند و در زیر گرمای سوزان شعار مرگ بر اسرائیل سر دادند و این یعنی نتیجه خون شهدا .

وی صبر بزرگواری خانواده شهدا و ثمره خون شهدا را حضور هزاران نفر کودک و پیر و جوان در راهپیمایی دانست و تاکید کرداین ارادت به خداوند بزرگ و اطاعت پزیری است و بحث حبیب و محبوب.

وی راهپیمایی روز قدس را در اخرین جمعه ماه مبارک رمضان در تثبیت انقلاب در سراسر جهان دانست و گفت:این بدنها که امروز افتاب خورد و قدمها که برداشته شد انشاء اله بر این بدنها اتش جهنم نرسد و پاها در پل صراط نلغزد.

امام جمعه فومن تقویت جلسات امر به معروف و نهی از منکر را در شهرستان را خواستار شد و تصریح کرد؛با تقویت فضای شهر و تذکر بر رعایت عفاف و حجاب شهر ایت الله بهجت را از الودگی ها مصون کنیم.

صفوی خطاب به خواهران حاضر در نماز جمعه گفت: سعی کنید هر کدام از شما یک فاطمه در شهر باشید تا فضیلت زن و فاطمه (ص) را حفظ کنید.

نماینده ولی فقیه در شهرستان فومن به ساعات و لحظات مهم مذاکرات هسته ای اشاره و گفت: تیم مذاکره کننده باید دقت بیشتر داشته باشد تا از خط قرمز تجاوز نکند زیرا رهبر و مردم از انها حمایت می کنند.

صفوی یمن را فلسطین دیگر دانست و افزود:ال صعود به تمام معنا از اسرائیل در کشتارها و جنایات حمایت می کند و مسلمان کشی در یمن و غزه غوغا می کند.

حجت السلام محمد حسن صفوی به پروژه بزرگ مصلی شهر فومن اشاره داشت و گفت:مصلی ابروی شهر فومن است پس همه دست در دست هم دهیم تا نماز گزاران و حضور پرشور مردمی را در راهپیمایی ها در مصلی داشته باشیم.

این خبر را به اشتراک بگذارید :