تلاوت محمد فلاح پور قاری بین المللی قرآن در فومن/فرماندار فومن از فعالیت های قرآنی دانشگاه آزاد اسلامی تمجید کرد/عکس

فرماندار شهرستان فومن که میهمان محفل انس با قرآن کریم دانشگاه آزاد اسلامی واحد فومن و شفت بود، از فعالیت های برجسته دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه قرآن و عترت(ع) تمجید کرد.
به گزارش صبح فومن؛ میر شمس مومنی زاده در حاشیه برپایی محفل انس با قرآن کریم که همزمان با روز بیست و چهارم از ماه نزول کلام الهی در نمازخانه حضرت آیت الله العظمی محمدتقی بهجت فومنی (ره) دانشگاه آزاد اسلامی واحد فومن و شفت برگزار شد، گفت: توجه به قرآن کریم و ایجاد فضای مناسب برای بهره مندی دانشگاهیان و اقشار مختلف جامعه به مباحث قرآنی نه تنها در ماه مبارک رمضان بلکه در تمام ایام سال باید ملموس باشد که به حمدالهی این امر در دانشگاه آزاد اسلامی رونق مناسبی دارد.
وی افزود: بهترین اعمال در شبها و روزهای ماه مبارک رمضان تلاوت و تدبر در قرآن کریم است،اگر چه تلاوت کلام الله مجید در تمام اوقات ثواب دارد ولی چون در ماه مبارک رمضان به قلب نازنین پیامبر مهر و رحمت نازل شده است،از اجر و ثواب ویژه ای برخوردار است.
رئیس دفتر فرهنگ اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی واحد فومن و شفت نیز در این آیین گفت: برای هرچیزی بهاری است و بهار قرآن رمضان است.
حجت الاسلام و المسلمین غلامرضا تقی زاده افزود: اگر کسی در این ماه یک آیه از قرآن را تلاوت کند،ثوابش مثل کسی که در غیر ماه مبارک رمضان یک ختم قرآن کرده است.
در این مراسم که با حضور مجتبی ملکی چوبری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد فومن و شفت،اعضای هیات رئیسه،دانشجویان،استادان و کارکنان این واحد دانشگاهی و جمعی از مردم منطقه از سوی کانون قرآن و عترت(ع) و بسیج دانشجویی واحد فومن و شفت برگزار شد، تلاوت محمد فلاح پور قاری برجسته ایران اسلامی و نفر اول مسابقات بین المللی لیبی و نیز کمیل پورقاسم از قاریان استان گیلان فضای محفل قرآنی را نورانی و معطر به عطر خوشبوی قرآن و عترت (ع) کرد.روابط عمومی

6  8  2  3  4  5

این خبر را به اشتراک بگذارید :