گردهمایی علمی-آموزشی داوران جشنواره های ابتدائی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان در فومن برگزار شد

Presentation1

اختصاصی/به گزارش صبح فومن؛گردهمایی علمی- آموزشی داوران جشنواره های ابتدائی (جابربن حیان-درس پژوهی-الگوی تدریس)اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان به میزبانی آموزش و پرورش فومن در سالن اجتماعات شهید بهشتی این اداره امروز از ساعت ۹ صبح تا ۱۷ عصر برگزار است.

قربان قربانی خداشهری رئیس آموزش و پرورش فومن در این همایش گفت:همایش استانی درس پژوهی و یاد دهی و یادگیری و داوری جشنواره های استانی که به میزبانی فومن برای تحقق اهداف بلند تربیتی و آموزشی سند تحول بنیادین که نقشه راه آموزش و پرورش می باشد به اجرا درآمده است.

وی افزود:با توجه به سندی که منویات مقام معظم رهبری برای ارتقاء سطح علمی و دانش متجلی است بنده امیدوارم که این همایش خروجی اش در راستای تحقق اهداف بلند سند تحول باشد.

قربانی گفت: ما امروز مفتخریم که میزبان حاضران از ۳۳ منطقه آموزش و پرورش و نواحی ۳۳ گانه می باشیم و امروزمعاونین آموزش و پژوهش و داوران جشنواره ها که از اساتید هستند در این همایش حضور دارند.

Presentation2

فرماندار فومن در جمع معلمان و اساتید حاضر در این همایش اذعان داشت بحث تحقیق و پژوهش است و این بحث هائز اهمیت زیاد می باشد

میر شمس مومنی زاده گفت:تحقیق و پژوهش در آموزش و پرورش اهمیت پیدا می کند هم به لحاظ کیفی و هم کمی.

فرماندار فومن با اشاره به اینکه جامعه هدف در این مبحث جامعه بزرگی است گفت:ما با ۲۰ میلیون دانش آموز و فرهیخته و معلم طرف هستیم.

وی بحث کیفی را در تحقیق و پژوهش در دستور کار قرار دارد دید و افزود:این دارای اهمیت بیشتر است زیرا اگر قرار است ما جامعه توسعه یافته داشته باشیم و در دهه پیشرفت قرار است جامعه و نظام اسلامی جمهوری اسلامی در منطقه و در بین کشورها برتر باشد باید دانش آموزان و دانشمندان که آینده ساز هستند و نوع کار شما که انجام می دهید مهم است

فرماندار فومن با توجه به نزدیک شدن روز معلم برای تمامی معلمان آرزوی سلامتی و از حضور معلمان در این همایش در شهرستان فومن تقدیر نمود و امیدوار شد که معلمان بتوانند سکان جامعه سالم را با آموزش درست و صحیح به دست توانمند دانش آموزان که آیند سازان کشورند بدهند .

زلیخا صفری

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :