نماینده مردم فومن و شفت در مجلس گفت: با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی، مجتمع فولاد فومن تا سال ۹۸ به بهره‌برداری می‌رسد.

عاشوری

 ناصر عاشوری در گفتگو با صبح فومن  با بیان اینکه طرح مجتمع فولاد این شهرستان در حال اجراست، اظهار داشت: با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی، مجتمع فولاد فومن تا سال ۹۸ به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به نوسانات بازار ارز، افزود: عمده تجهیزیات مجتمع فولاد فومن وابسته به قیمت ارز و دلار است که با افزایش قیمت دلار در دو سال گذشته این پروژه با مشکلاتی مواجه شد.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس با بیان اینکه ۵۰ هکتار زمین مجتمع فولاد فومن تملک شده است، گفت: مجوز تأسیسات زیربنایی از جمله برق و گاز نیز دریافت شده و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

عاشوری با تأکید بر اینکه مجتمع فولاد فومن با جذب میلیاردها دلار سرمایه بخش خصوصی احداث می‌شود، تصریح کرد: سرمایه‌گذاری و راه‌اندازی فولاد فومن سبب اشتغال زایی و رونق اقتصادی در منطقه می‌شود.

وی میزان اشتغالزایی مجتمع فولاد تیام را ۸۵۰ نفر اعلام کرد و گفت:  برای ساخت این پروژه ۴۵۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری می‌شود که از هیچ اعتبار دولتی در این راستا بهره نمی‌بریم.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس، تصریح کرد: ظرفیت مجتمع فولاد فومن در طرح ثانویه افزایش یافته میزان سرمایه گذاری نیز افزایش می‌یابد که تا ۱۰ روز آینده اطلاعات دقیق‌تری از این پروژه بزرگ ارائه می‌شود./زليخا صفري

این خبر را به اشتراک بگذارید :