03

ابراهیم فلاح/به گزارش پایگاه اطلاع رسانی صبح فومن کیوان محمدی خطاب به مردم گیلان و حضاران جلسه بیان داشت: مطمین باشید که استاندار محترم و سایر مدیران ارشد استان با دقت اگر مسایل ،مشکلات و خواسته های مردم را طبقه بندی شده به ریاست محترم جمهور منعکس میکنند.
معاونت محترم ریاست جمهوری آقای دکتر نوبخت با دقت و به صورت موشکافانه موضوع را دنبال می کنند، در جمعه گذشته ایشان طی جلسه ای فرمودند که آقای دکتر روحانی با خبرهای خوش برای گیلانیان به استان خواهند آمد.

02
دبیر حزب اعتدال گیلان در قسمتی از سخنان خود درباره استقبال شایسته از ریاست محترم جمهوری گفت: مردم بعضی از استان ها هوشیارانه برای توسعه استان خود در استقبال و بدرقه از مدیران ارشد ملی،کم نمیگذارند و ما نیز برای رعایت یک اصل اخلاقی (مهمان نوازی) و توسعه استان خود نباید به این گونه مسایل بی تفاوت باشیم.
این بار پشتوانه رییس جمهور صرفا یک استقبال نیست بلکه استقبال از یک راه و روش است،استقبال از مذاکره و تنش زدایی و تعامل با جهان و تقابل با تنش آفرینی است،استقبال از اعتدال و عقلگرایی در مقابل نادانی و افراط گری است،استقبال از دوستی و محبت در مقابل کینه است،استقبال از ولایتمداری علوی در مقابل خارجیگری و مقدس نماییی است،استقبال از توسعه ملی و منطقه ای در مقابل تخریب بنیانهای سیاسی،اجتماعی،اقتصادی و عمرانی است.

01
مشاور عالی استاندار در قسمت دیگر از سخنان خود بیان داشت:
جناب آقای دکتر روحانی متعلق به هیچ حزب و گروهی نیست،بلکه متعلق به همه ی ملت ایران است بنابراین همه جناح ها اعم از اصولگرا،اصلاح طلب و اعتدالیون واقعیموضوع استقبال از رییس جمهور را وظیفه ملی برای توسعه منطقه خود بدانند

05
توده مردم بیش از توجه به رقابت های جناحی به امنیت،منافع و ارزش های ملی و اسلامی توجه دارند ،ما همه جناح ها را به تبلیغ و ترویج حضور گسترده در استقبال از ریاست جمهور دعوت می کنیم ، زیرا حضور گسترده مردم در ما های آینده پشتوانه ای قوی برای مذاکره کنندگان هسته ای فراهم می کند.
مردم ایران همانگونه که پشت رزمندگان جبهه های جنگ را طی ۸ سال هرگز خالی نکرده اند، امروز هم بابد با استفاده از رهنمود های ارزشی رهبر معظم انقلاب از سرداران و سربازان عرصه دیپلماسی حمایت کنند.
وی در پایان گفت: مملکتی که ولایت فقیه دارد به دلواپس نیاز ندارد.
دکتر محمدی همه را به حمایت از دستگاه دیپلماسی کشور به مانند حمایت از رزمندگان دفاع مقدس دعوت نمود

 

کلیدواژه ها :

این خبر را به اشتراک بگذارید :