نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی گفت: پروژه آبرسانی شهر فومن پس از پایان ماه مبارک رمضان با حضور وزیر نیرو افتتاح می‌شود.

ناصر عاشوری عصر امروز در جریان بازدید از پروژه آبرسانی این شهر با اشاره افتتاح پروژه ۳ هزار و ۵۰۰ متری آسفالت روستاهای شیرتر، پامسار، قصاب‌علی‌سرا و شنبه‌بازار فومن، اظهار کرد: این جاده راه مواصلاتی چندین روستای همجوار است.
وی با بیان اینکه برای پروژه مذکور حدود یک میلیارد تومان هزینه شده است، افزود: پیمانکاران پروژه گازرسانی روستاهای بالای ۲۰ خانوار فومن و شفت انتخاب شده و ماه آینده آغاز به‌کار خواهند کرد.
نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی خواستار تسریع عملیات‌های عمرانی توسط پیمانکاران در فصل مناسب تابستان شد و گفت: قرارداد تحویل پروژه گازرسانی روستاها با تحویل هشت ماهه است.
وی با بیان اینکه کوچک سال ۹۴ سال تحول عمرانی فومن و شفت است، از افزایش ۱۰ برابری آسفالت روستایی، ۴۰ برابری گازرسانی و ۱۰ برابری آبرسانی خبر داد و گفت: ۹۸ روستاهای فومن و شفت تا پایان امسال از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند می‌شوند.
عاشوری یکی از هنرهای نمایندگان را تعامل با مسئولان اجرایی برشمرد و گفت: تعامل نمایندگان مجلس با مدیران اجرایی هنر وکلای مردم برای جذب اعتبارت و ایجاد رفاه و آرامش است.
وی با تاکید براینکه با سخنان خشک مشکلی از مردم کاسته نمی‌شود، متذکر شد: ۶۵ میلیارد تومان برای گازرسانی روستاهای فومن و شفت اعتبار جذب شده است.
این مسئول از حضور وزیر نیرو برای افتتاح پروژه آبرسانی شهر فومن پس از پایان ماه مبارک رمضان خبر داد و خاطرنشان کرد: این پروژه ۲۱ حلقه چاه دارد و برای احداث آن ۲۵ میلیارد تومان هزینه شده است.
وی با اشاره به اینکه این پروژه آب شرب زلال و شفاف را برای مردم فومن به ارمغان دارد، یادآور شد: ۴ میلیارد تومان به این پروژه برای تسریع در اجرا اختصاص می‌یابد.
عاشوری با قدردانی از همکاری دهیاران و شوراهای اسلامی روستاها با مسئولان اجرایی، خاطرنشان کرد: تعامل و تعهد راه دستیابی به اهداف ترسیم شده است

فارس

این خبر را به اشتراک بگذارید :