صداقت در قلم و گفتار از مهم‌ترین کلید واژه‌های است که به خبرنگاران به عنوان معتمدین جامعه عزت می‌بخشد.

فرماندار شهرستان فومن در نشستی با حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه، خواستار توجه خبرنگاران به اهمیت اخلاق حرفه ای در پوشش تحولات انتخاباتی شد.

به گزارش صبح فومن، مرجانی فرماندار شهرستان در نشست اصحاب رسانه با مدیران ارشد شهرستان در خصوص بایدها و نبایدهای انتخابات اظهار کرد: اصحاب رسانه شهرستان در انتخابات باید اصل بی طرفی نسبت به کاندیداها را رعایت کنند.

فرماندار فومن با بیان اینکه دستاوردهای رسانه‌ها باید حیات بخش و امید آفرین باشد، افزود: خبرنگاران با مجاهدت و حرکت در جبهه تبیین، دستاوردهای انقلاب را آگاهی بخشی کنند.

وی ادامه داد: انتخابات مهمی در پیش داریم و در این راستا بر اساس تعهدی که اصحاب رسانه دارند باید بیش از بیش و با برنامه ریزی های هدفمند تلاش‌ها در جهت مشارکت حداکثری مردم به منظور حضور پرشور باشد.

فرماندار فومن با بیان اینکه انتشار اخبار امید بخش در جامعه راهبرد مشارکت مردم در انتخابات است، گفت: رسانه‌ها نقش مؤثری در ایجاد شور انتخاباتی دارند.

مرجانی با اشاره به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود در شهرستان فومن گفت: استعدادهای بی نظیر و کم نظیر شهرستان در حوزه‌های مختلف نگاه ویژه خبرنگاران را برای شکوفایی و توسعه می‌طلبد.

وی با تاکید بر اینکه رسانه‌ها در ایام انتخابات قانون را مبنای فعالیت خود قرار دهند، ادامه داد: صداقت در قلم و گفتار از مهم‌ترین کلید واژه‌های است که به خبرنگاران به عنوان معتمدین جامعه عزت می‌بخشد.


این خبر را به اشتراک بگذارید :