فرمانده سپاه فومن:بسیج پاره تن مردم، ضامن عزت و امنیت ملی است

به گزارش صبح فومن، سرهنگ محسن جعفری به مناسبت فرا رسیدن   چهل و چهارمین سالگرد تشکیل بسیج در نشست با اصحاب رسانه   ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونستی ، گفت :  این رژیم غاصب و‌جعلی با حمایت مستکبرین جهانی دست  به جنایتی بزرگ در منطقه زده  که هنر اصلی اش  حمله به مدرسه ، بیمارستان و مردم عادی است.

وی با  تاکید بر اینکه  بیداری اسلامی سبب شده جهانیان خواستار نابودی رژیم کودک کش اسرائیلی شوند خاطرنشان کرد: تفکر مقاومت  بر بمب و جنایت  پیروز خواهد شد و‌ مدعیان قدرت  بر زمین خواهند نشست.

سرهنگ جعفری   در ادامه با اشاره به مفهوم والای بسیج که سرشار از مسولیت بوده و  دغدغه حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی را  دارد ، اظهار داشت:   بسیج در رفع مشکلات مردم  همواره پیشگام بوده و در عرصه های مختلف نقش آفرینی کرده است. 

 وی با یاد آوری جان فشانی بسیجان در زمان شیوع بیماری منحوس کرونا خاطرنشان کرد؛ بسیج در عرصه های سازندگی و کمک رسانی به اقشار ضعیف همواره پیشگام بوده است 

سرهنگ جعفری در ادامه افزود: بسیج در حوادث  بزرگی همچون‌ فتنه ، فتنه گران و‌دشمنان ایستادگی نموده  و از مرز های کشور دفاع می کند. 

 وی اخلاق مداری،  تقوا،  بصیرت مردم داری و مردم محوری روحیه شهادت طلبی  را از شاخص های مهم بسیج دانست و اظهار داشت: این نهاد مردمی همواره به دنبال دفاع  از انقلاب  و بی ادعا بوده است.  

 وی با بیان اینکه چهل و‌چهارمین  سالگردبسیج با شعار  ، بسیج امید ملت ایران  آغاز می شود ، افزود: سپاه  ناحیه فومن با ۵۴برنامه اصلی و بیش ۲۰۰  برنامه جانبی در سراسر شهرستان به استقبال   بزرگداشت  این ایام می رود.  

 سرهنگ جعفری  با تاکید بر اینکه اولین روز از هفته بسیح با شعار بسیج، جهاد، خدمت و سازندگی آغاز می شود، گفت:  پویش نذر خون،  اردوی دانش آموزی، جشنواره های بومی و محلی، مسابقه کتابخوانی  از برنامه های ویژه اولین روز از هفته بسیج خواهد بود.  

 وی به برنامه های  هفته بسیج اشاره کرد و گفت: اعزام کاروان راهیان نور، نشست خاطره گویی، نشست سواد رسانه ای ، نمایشگاه عکس  ، ویزیت های پزشکی رایگان  از دیگر برنامه های این هفته است، 

    فرمانده سپاه ناحیه فومن از برگزاری همایش سه هزار نفری بسیجان فومنی در ورزشگاه آزادی این شهرستان خبر داد و اظهار داشت در  پنجمین روز از هفته بسیج نمایش اقتدار  سه هزار  نفری بسیجان   شهرستان  فومن در  ورزشگاه ازادی این  شهرستان برگزار می شود

این خبر را به اشتراک بگذارید :