فرماندار فومن : لزوم همپوشانی دستگاه ها در جبران خسارات سیل

مسئولان استانی و شهرستانی، با برگزاری جلسه و بازدید میدانی، پیگیر آخرین وضعیت رسیدگی به خسارات سیل در فومن شدند.

به گزارش صبح فومن، در صبح روز جمعه ۱۹ آبان، موسی فکور سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری در جلسه رسیدگی به وضعیت مناطق سیل زده فومن، با حضور فرماندار و نماینده شهرستان، گفت: سیل ۱۳ آبان بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان به تاسیسات زیربنایی اماکن مسکونی و اراضی کشاورزی در ۱۲ شهرستان گیلان خسارت وارد کرده است که ۲۶۷ میلیارد تومان از این خسارت ها در فومن است.

فرامرز مرجانی فرماندار شهرستان ضمن تاکید بر اهمیت همپوشانی ادارات و دستگاه ها در جبران خسارات سیل، تلاش و همدلی برای جبران کاستی ها را خواستار شد.

فرماندار شهرستان فومن با اشاره به این که حجم خسارات مستلزم برنامه ریزی فشرده و تقسیم کار است، اظهار کرد: نقش شرکت آب منطقه ای در تامین ماشین آلات، حائز اهمیت است و راهداری و بنیاد مسکن نیز در این زمینه باید یاری رسان باشند.

وی با بیان این که اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای باید با تسریع در انتخاب مشاوران و پیمانکاران ذی صلاح، شرایط رسیدگی سریع به زیرساخت های خسارت دیده را تسهیل کند، افزود: برداشت مصالح مازاد به منظور ساخت زیرساخت های آسیب دیده و ساماندهی رودخانه ها نیز وفق مقررات و پس از انجام هماهنگی های قانونی، در دستور کار قرار می گیرد.

مسئولین ضمن بازدید میدانی، از آخرین وضعیت خدمات رسانی به مناطق سیل زده مطلع شدند.

کلیدواژه ها :

این خبر را به اشتراک بگذارید :