در پیامی؛

فرمانده سپاه فومن روز خبرنگار را تبریک گفت

فومن- سرهنگ محسن جعفری فرمانده سپاه فومن در پیامی فرارسیدن ۱۷ مرداد سالروز شهادت شهید محمود صارمی و روز خبرنگار را به فعالان حوزه رسانه تبریک گفت.

به گزارش صبح فومن، محسن جعفری با صدور پیامی فرارسیدن ۱۷ مرداد سالروز شهادت شهید محمود صارمی و روز خبرنگار را به فعالان این عرصه تبریک و تهنیت گفت.

 در متن پیام آمده است:

سالروز شهادت شهید محمود صارمی که نماد تلاش‌های خستگی ‎ناپذیر یک خبرنگار انقلابی است، فرصت خوبی است تا مردم و مسئولان به قشری مردمی و موثر در تقویت فرهنگ و اعتلای جامعه ادای احترام نموده و به قدرشناسی از جایگاه والای خبرنگار بپردازند.

این روزها دشمنان انقلاب اسلامی با نفوذ فکری و فرهنگی به بدنه نظام قصد تحریف خط سیرانقلاب اسلامی را از مسیر نورانی اهداف والای امام خمینی (ره) را در سر می پروانند و نخستین تلاشهای خود را برای نفوذ به افکار نخبگان، مدیران و عموم مردم را از بدنه رسانه ها آغاز کرده اند.

امروز هم جبهه مقاومت اسلامی نیازمند خبرنگارانی انقلابی و بصیر همچون شهید صارمی است که با بصیرت در خط مقدم مبارزه با آمریکا و استکبار جهانی به ایفای نقش روشنگری خود بپردازند.

اینجانب ضمن گرامیداشت هفدهم مرداد ماه سالروز شهادت محمود صارمی و تبریک روز خبرنگار و هم چنین با احترام به مقام والای سایر شهدای عرصه رسانه از خداوند منان سلامتی، سرافرازی و توفیق روز افزون اصحاب رسانه شهرستان فومن را در سایه کرامات حضرت ولی عصر(عج) خواستارم.

سرباز سپاه فومن محسن جعفری

این خبر را به اشتراک بگذارید :